Hehe... jo det stemmer det, Laila. Utrolig morsomt - og jeg ante ingenting før bestillingene raste inn :-D
Hehe... jo det stemmer det, Laila. Utrolig morsomt - og jeg ante ingenting før bestillingene raste inn :-D
Nå er jo helt ny her på Epla, så jeg vet ikke hva som er normalt og ikke. Jeg åpnet i midten av desember og hadde vel egentlig en "pangåpning"; 8 salg på ett døgn. Haha, fikk nesten litt pænnik :)) Men så blei det heeeelt tyst etterpå. En del som er innom og titter, men ingen salg. De 'tittetalla' flyr jo opp og ned som vindeleker, forresten. Ikke for å være ekkel, men det beroliger meg litt når dere sier at det er stille. Da er det ikke bare meg, liksom, og kanskje det ennå er håp i hengande snøre.
Ellers må jeg bare istemme, når jeg først har muligheten; jeg synes det er utrolig mye fine saker her inne og masse flinke folk. Synd at nesten samme hvem jeg snakker med, så aner de ikke hva Epla.no ER ...
Blir nok litt shopping på meg utover også, men akkurat nå etter jula har jeg ikke så mye kroner å sløse på meg selv .... skjønner?
Jeg har tre butikker og hadde bra salg før jul i alle tre.Nå har det stoppet opp litt i strikkebutikken ,men de to andre har hatt mange salg i januar også.Så hos meg er det stille i en butikk og bra salg i to.
Dreieriet er en stor favoritt ja, så mye lekkert!
Salg, ikke salg, ja, det går opp og ned fra måned til måned. Ingen er like :) Men skal si meg veldig fornøyd med året 2011.
Hos meg var det stille i desember og tok seg opp igjen etter jul. Men tror det skyldes at få gir vintageklær i julegave, og heller ikke koster på seg sånt til seg selv i julestria.
Jeg har hatt noe salg i januar, men solgte faktisk mer i november enn i desember.
Fint å være litt med på samtalene her, for da får jeg også tittet innom butikkene deres. Har nå sett hos flere av dere, og er imponert over alle de lekre tingene jeg ser. Så nå har jeg fått flere favorittbutikker på lista mi!!!
Det har vært rolig hos meg også, men PCen min har takket for seg - så jeg har ikke fått lagt ut noe nytt på leeenge! (grr)
Er nok helt riktig at slike sesongbetonte opp- og nedturer kommer an på hva man selger, og hvem man markedsfører til. Ønsker uansett en god andre halvdel av januar til dere alle! :)
Jeg har bare hatt ett salg etter jul, men så har jeg ikke vært flink å legge ut varer heller. Merker at det blir mindre og mindre salg etter hvert som det blir flere butikker på Epla. Man forsvinner rett og slett i mengden.
Jeg har hatt 8 salg hittil i januar, noe som er et "normalt" antall salg for meg. Jeg merker at salgene tar seg veldig opp hvis noen blogger om noe de har sett eller kjøpt i min butikk, det er supert!
Som flere andre her, jeg har mer å legge ut, må bare ta fine bilder i dagslys først jeg óg. Så satser vi på at salget går strykende utover i 2012!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.