Må humre litt av dere damer ;) men synes litt synd på Kristian som startet denne tråden. Her snakkes det om alt mulig annet enn det han lurte på ;)
Må humre litt av dere damer ;) men synes litt synd på Kristian som startet denne tråden. Her snakkes det om alt mulig annet enn det han lurte på ;)
Je beklager Kristian - jeg startet ballet og så for sent at jeg var inne på feil sted. Er det noen som kan hjelpe Kristian?? Jeg vet ikke men kanskje noen av dere andre har synspunkter på hans spørsmål?
Jeg tror det er mye viktigere å reklamere for butikken sin utenfor epla enn akkurat det å ligge fremst. Jeg titter på forsidene i de ulike eplaavdelingene hver dag, men blar meg sjelden gjennom "siste innlagte". Alt for mye "skrot" å grave seg gjennom mellom godbitene ;-p Å se på andre sine sammensatte lister derimot, er noe helt annet! :-) her er en jeg pusla med igår.
Jeg blar ofte gjennom listene, å kan bla meg flere sider tilbake for å se om jeg finner noen nye "uoppdagede" Noe jeg ofte gjør, da må man bare være obs på å legge denne butikken bland favoritter, da er det lettere å følge med når akkurat den har lagt inn noen nytt :)
Men jeg er enig i at det er alt for mye "skrot" innimellom. Det er tatt opp før, men synd Epla har blitt en plass man kan selge fjorårets mote for en billigere penge en å gi det fra seg...
Ja det er veldig synd på meg Silje & Kim :p Ser ikke ut som at det har blitt snappet opp av epla-utviklerne, så jeg får vel sende en mail til dem å høre om det er mulig.
Kameraene som jeg selger forsvinner liksom litt i det store "Samler"-havet uten noe bra plassering i noen av kategoriene..
Det kan ofte være best å sende en e-post til de direkte ja.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.