Er det mulig å få inn "Kamera" under Vintage & Antikk/Hobby & Fritid/? evt. under Samleobjekter?
Er det mulig å få inn "Kamera" under Vintage & Antikk/Hobby & Fritid/? evt. under Samleobjekter?
Jeg skulle ønske det kom en begrensning på hvor mye man kan legge ut på en gang. Det er ikke moro å legge ut noe nytt som forsvinner på et blunk fordi noen legger ut 20 -30 ting om gangen. F,eks grense på 5 om gangen.
Et lite tips ! De fleste legger ut nye produkter om formiddagen. Jeg la ut litt sent på ettermiddagen en gang, og de lå på første siden i flere timer :D og det er vel mest på kvelden folk sitter og kikker når de har kommet hjem fra jobb!
Det har du nok rett i. Takk for tips.
Det hadde også vært fint med en grense for hvor mange ganger de samme produktene kan relanseres. Det er vel praktisk umulig å holde styr på, så det forblir nok en ønskedrøm, men en blir jo ganske lei av å se de samme tingene igjen og igjen. Og igjen. Pluss at det er vanskelig å oppdage et nytt og spennende, kanskje enslig, produkt, fordi det drukner i relanseringer (satt på spissen, ja).
Ikke at dette har noe med trådstarters spørsmål å gjøre... :)
Helt enig med deg, Liv-Helen.
Jeg synes det er både usolidarisk og ukollegialt å relansere opptil 20 gamle produkter daglig, slik enkelte gjør. For alle eplaselgere som følger reglene og lanserer NYE produkter, er det ikke morsomt at enkelte tar seg til rette og sniker i køen på denne måten.
Jeg tror også det er ødeleggende for Eplas gode navn og rykte når en haug av produktene under "nye produkter" faktisk er gamle og dukker opp som nye igjen og igjen og igjen...
Nesten hver gang jeg har logget meg inn på Epla de siste månedene, har jeg sett samme type tøfler gå sin seiersgang på forsiden. Jeg synes faktisk synd på alle de andre eplaselgerne som forsøker å selge tøfler her...
Det er lov å relansere først etter 100 dager. Dumt av de som relanserer alt på en gang, alt kommer jo langt bak med en gang. Og irriterende for andre! Skulle ønske flere leste reglene på FAQ!
Jeg mener også det er en uting med produkter som blir relansert nesten daglig. Jeg synes det er rart at ikke Epladriverne tar tak i dette. Det er et problem og det irriterer mange. Dessuten står det jo i FAQ at et produkt først kan relanseres etter at det er satt inaktivt etter 100 dager.
Det kan gi et inntrykk av at det ikke er så farlig med reglene her på Epla. Men kjøreregler må vi jo ha for at det skal fungere!
Butikker som relanserer slik i hytt og pine kan dessuten lett miste oversikten over eget varelager. Jeg skulle handle hos en butikk, men så viste det seg at produktet ikke fantes lenger. Selgeren hadde glemt å slette den opprinnelige varen ved relansering...
Det er jo ulemper for disse selgerne og: Ved relansering mister man den opprinnelige linken til produktet, dvs hvis noen har varen i sin ønskeliste, eller om noen har blogget om den så kommer ikke kundene frem. Og derfra havner de ikke i selgerens butikk, men "Tilbake til forsiden".
Jeg relanserer produkter når de er selges, håper ikke jeg er en av dem dere irriterer dere over! Har enda tilgode å relansere usolgte produkter 8-)
Skulle også ønske det var en begrensning på hvor mange produkter man kan legge inn i slengen. Når de "lange seriene" kommer på : "siste innlagte",synes jeg det er ganske håpløst å komme etter med ett eller to produkter.
Sist jeg lanserte var det sent på kvelden,men likevel kom jeg aldri på forsiden. Dette har faktisk skjedd flere ganger, og er heller regelen enn unntaket for min del.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.