Tenkte jeg måtte lage min egen tråd med nye lister som kommer etter hvert. Den første listen her blir i temaet "gult".
Tenkte jeg måtte lage min egen tråd med nye lister som kommer etter hvert. Den første listen her blir i temaet "gult".
Fin liste! :)
Artige lister:)
Så mye flott du hadde funnet fram :)
Skulle ønske Epla kunne fått en funksjon lik den de har hos Amio i Danmark. Der er det en egen link på forsiden som henviser til alle som velger å legge ut listene sine offentlig.
Nytt tema... må innrømme at nå begynner jeg å bli kresen på billedkvaliteten.... :o)
Fine ting her! ....må innrømme at jeg ønsker meg et lite hjemmestudio til jul for å få tatt bedre bilder.... :)
Sååååå mange flotte lister du har lagt ut!!! Veldig moro å se alt det fine som lages her. Jeg skjønner at jeg må gjøre mer for å få tatt bedre bilder selv, for det kan jo være grunnen til at jeg ikke havner på lister.
Bildene dine er klare og fine Ellen, men det er lurt med en nøytral bakgrunn. Jeg har laget noen lister og har også dagens forsideliste. Det er mange fine ting jeg gjerne ville hatt med, men dropper pga bakgrunn som ikke passer inn med resten av de utvalgte listefunnene (og noen er rett og slett for uklare - det gjelder altså ikke dine).
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.