Det er veldig irriterende.
Send mail til Siw at du ønsker det salget det gjelder kansellert, da du ikke har mottatt betaling. Så kan du legge ut varen igjen.
Det er veldig irriterende.
Send mail til Siw at du ønsker det salget det gjelder kansellert, da du ikke har mottatt betaling. Så kan du legge ut varen igjen.
Hadde selv ikke godtatt at det gikk over 7 dager. Kjøper enn en ting, bør enn ha mulighet til å betale med en gang.
Er det andre på Epla som sliter med useriøse bestillinger? Tenker da på privat oppgjør... Ser ut som jeg må kutte ut dette tilbudet til kundene... det er desverre alltid noen som ødelegger for andre!!!
NÅ MÅ JEG INNRØMME AT JEG ER DRITTLEI USERIØSE KUNDER... Utrolig hva man skal bruke tiden på://
Åhh... beklager at det kom på feil plass:)
Jeg har tre-dagers frist på privat oppgjør... Å, de fleste respekterer det, men det kommer stadig inn useriøse bestillinger... Så jeg føler at nok er nok!
Jeg har hatt butikk her siden starten, og har hele tida operert med privat oppgjør som et alternativ. Jeg har kanskje bare hatt flaks, men det er kun to ganger det har skjedd at handelen ikke har blitt gjennomført.
Den første gangen hørte jeg ikke et pip, selv etter to (hyggelige) mail. Nå skjedde det nettopp igjen, og etter en (hyggelig) purremail fikk jeg i hvert fall svar: "Jeg gjennomfører ikke kjøpet".
Ikke noe "Hei", ikke noe "Beklager, jeg har ombestemt meg", ikke engang "Hilsen NN". Jeg gjennomfører ikke kjøpet. Punktum.
Det får meg bare til å lure på hva det ER med folk... Det er greit nok å ombestemme seg, men hva med en vennlig tone og normal folkeskikk?
Jeg har 5-dagers frist, og det er heldigvis bare disse to gangene handelen ikke har blitt noe av.
Hehe, nei nå glemte jeg visst hun som påsto at jeg hadde sendt henne helt feil ring (noe jeg ikke hadde, og bildet var helt reellt), og som sendte meg en skikkelig sur beskjed i pakka sammen med ringen, som hun sendte i retur...
Jeg har også privat oppgjør som betalingsalternativ, det har fungert bra fram til nå. Sliter med å få kontakt med kunden(e) for å få vite om de skal ha det de har bestilt, men får ikke svar. Jeg har bestemt meg for å ta bort privat oppgjør, for dette ødelegger for meg, for det kan jo være andre som kan tenke seg å kjøpe akkurat de produktene som ligger å venter på oppgjør. Leker ikke butikk, og det er jul, og da er det muligheter for å få solgt en del varer.
Jeg har bare holdt på et par måneder, men har allerede opplevd to uteblitte betalinger. Skikkelig irriterende! Og de gir ingen lyd fra seg heller. Det er jo bare å sende en mail med 'jeg har ombestemt meg', så er det (nesten) greit for meg. Bedre enn å vente og purre og vente, og ikke vite når man skal legge ut varen igjen ihvertfall. Nå har jeg begynt å skrive betalingsfrist 3 virkedager når jeg sender mail med kontonummer. Det virker kanskje litt strengt på kjøperne, men jeg prøver å formulere meg på en hyggelig måte da:o) Jeg kommer til å beholde privat oppgjør ei stund til, håper det går bedre nå når jeg gjør oppmerksom på frist - da kan jeg ihvertfall med god samvittighet legge produktet ut igjen kjapt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.