Velkommen og håper det ordner seg for deg Hege! Kjolen er kjempefin forresten ;)
Velkommen og håper det ordner seg for deg Hege! Kjolen er kjempefin forresten ;)
Såå søt en kjole! Synd at dette med kategorier er helt ute på jorde nå! Jeg håper de får dette ordnet i løpet av svært kort tid, for det er en ganske ugunstig situasjon nå i førjulstida..
Så hyggelig med tilbakemelding. Var redd for at bildene var for kjedelig, og kunne godt tenkt meg å legge inn nye, hvor kjolen er i bruk (men vil helst ikke legge ut bilder av datteren min på vett)
Det var en nydelig kjole og stor skam at den ligger så langt bak. Jeg ville trukket den tilbake og ventet med å lansere den til dette går i orden.
Er det nokon som veit om Epla arbeider med å få orden på problema? Nydelig kjole Hege :) Eg har ingen som er inne å kikkar på produkta mine :( Og det er ikkje kjekt. Håper snart dette vert i orden! Ha ein fin dag adle Epla venner :)
Jeg synes vi burde få en tilbakemelding på hva som skjer. Dette med kategorier og feilen som ligger i dem nå gjør det vanskelig for de fleste av oss å nå frem til kundene våre. Jeg prøvde å bla meg bakover for å se hvor langt bak jeg lå med ørepynten min f.eks, men gav opp å bruke noe mer tid på det, og det samme vil jeg anta at kundene mine gjør, dessverre...
Simone : Jeg har tatt kontakt flere ganger og foreslått at adm.sender alle selgerene på epla en informasjonsmail eller evt oppdaterer oss jevnlig her på forumet,men jeg har dessverre ikke fått svar.jeg har også prøvd å ringe,men ikke lykkes med å få kontakt.Jeg skrev et innlegg med samme forespørsel på facebook på morgenkvisten,men dette ble slettet !!!! Uten svar ! Dette er uprofft !!! Og utrolig dårlig reklame for nye brukere,både selgere og kunder !Jeg har full forståelse for at det kan oppstå store tekniske problemer og antar at det jobbes hardt for å rette opp i dette,men vi må informeres !!!!!! Og en beklagelse ville heller ikke være så dumt ! Litt ydmykhet skaper større tålmodighet og forståelse,mener nå jeg.............
Simone : Jeg har tatt kontakt flere ganger og foreslått at adm.sender alle selgerene på epla en informasjonsmail eller evt oppdaterer oss jevnlig her på forumet,men jeg har dessverre ikke fått svar.jeg har også prøvd å ringe,men ikke lykkes med å få kontakt.Jeg skrev et innlegg med samme forespørsel på facebook på morgenkvisten,men dette ble slettet !!!! Uten svar ! Dette er uprofft !!! Og utrolig dårlig reklame for nye brukere,både selgere og kunder !Jeg har full forståelse for at det kan oppstå store tekniske problemer og antar at det jobbes hardt for å rette opp i dette,men vi må informeres !!!!!! Og en beklagelse ville heller ikke være så dumt ! Litt ydmykhet skaper større tålmodighet og forståelse,mener nå jeg.............
Hei Ingrid Innlegget ditt ble ikke slettet fra facebook, det ligger på 'alle innlegg' :)
Hilsen Hilde Iren
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.