I dag er det mykje rot på Epla.... No har eg fått tilgang på administrering på 4 forskjellige butikker når eg går inn på min butikk. Som ikkje er mine! Dette er ikkje kjekt. Håper det snart er ok. Veit ikkje kven eg skal gi beskjed til.
I dag er det mykje rot på Epla.... No har eg fått tilgang på administrering på 4 forskjellige butikker når eg går inn på min butikk. Som ikkje er mine! Dette er ikkje kjekt. Håper det snart er ok. Veit ikkje kven eg skal gi beskjed til.
Det samme skjer hos meg. Jeg kommer inn på en annen sine produkter og kan gjøre hva jeg vil med den butikken. Jeg har sendt en mail til Siw på Epla, det kan du også gjøre.
jeg også,
Marie startet den første tråden om dette, jeg hadde samme problem. Jeg logget ut og inn igjen, ser ut som det løste seg da.
har sendt mail til Siw jeg også
Jeg har forsøkt å ringe siw uten hell, men har fått kontakt med Torun - så får vi bare vente.
I mellomtiden - ta også logg dere ut og inn igjen. Det fungerte for meg.
Jeg fikk også tilgang til andres butikker,men logget meg ut og inn et par ganger.Så nå er det i orden igjen her hos meg.
Samme sak her: måtte logge ut og inn syv ganger før jeg til slutt kom inn på egen konto. Sendte en mail til Epla om det hele og det ser i hvert fall ut å ha ordnet seg her nå. :)
fixet seg hos meg også måtte som du logge inn og ut veldig mange ganger, ser på Facebokksiden til Epla at fler har problemer
men nu håper jeg de er slutt for i dag
Aud
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.