kan jeg bestille så sent som 10.12 0g få varene før jul .
kan jeg bestille så sent som 10.12 0g få varene før jul .
Så lenge gavene du bestiller er ferdiglagede, og ikke for eksempel en kjole som skal syes etter mål, så går det sikkert bra! :)
I følge posten er siste frist for å sende noe med garanti for å komme fram til jul 16.desember.
Det går sikkert fint, spesielt hvis det er innlandspost. :)
Ser ingen problemer med det, i hvert fall ikke fra min butikk. Bestiller du før kl.12.oo på dagen, sender jeg samme dag. Etter kl.12.00 blir det sendt seinest dagen etter. Det aller meste går som brevpost, og tar normalt bare 1 dag.
Hei Tove. Det går som regel bra. De fleste sender varene ganske raskt etter betaling er mottatt!
Er du i tvil om selgerens rutiner kan du legge igjen en beskjed sammen med bestillingen, eller sende en melding før du handler :)
takk for svar , er såååå mye fint her inne , ikke vert her før men skal hit ofte
Så bra! Det liker vi å høre vet du! ;)
Tror de fleste av oss selgere skjønner at varer som blir solgt i tiden fremover nå skal være julegaver, og dermed sender ganske så kjapt ;)
Sender alltid varene senest dagen etter bestilling. Varene er jo laget og det er ingen grunn til å vente.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.