Kunden får error feil når hun skal bestille og betale med Paypal...Var ikke dette ett problem for noen dager siden også??
Kunden får error feil når hun skal bestille og betale med Paypal...Var ikke dette ett problem for noen dager siden også??
Ja, det nok samme problemet som sist. Har prøvd å få lagt inn nytt produkt men får bare feilmelding.
Er ganske frustrerende, føler en mister mye salg..Må kanskje begynne å legge ut telefon nr våres i annonsen slik at folk får bestilt det de ønsker av oss, dette er ikke holdbart, vi leker da ikke butikk!! Vi mister kunder!!!
Du får kontakte Epla.Eg fekk bestilling i dag som vert betalt med Paypal ,,det gjekk heilt greit her
Jeg har også fått bestilling i dag betalt med PayPal, men det er jo ikke ok å tenke på at noen kan ha prøvd å kjøpe, men gitt opp..... Kan du poste et evt. svar fra Epla så vi vet om dette er et pågående problem?
Jeg har hatt bestilling i dag betalt med Paypal jeg også, men har stusset over at jeg har hatt flere salg i det siste med privat oppgjør. Kundene har ikke sakt noe, men ellers bruker folk flest å betale med paypal så synes det er litt snodig.
Skal sende brev til Siw på Epla, å håper alle barnesykdommene her inne snart tar slutt:-))) Hadde ikke vist noe jeg heller, hvis jeg ikke hadde sendt link med varen til en kjøp og selge side på Facebook, og folk tok kontakt på FB at de ikke fikk bestilt og betalt her på Epla.
Får ikke sendt brev til noen av de som driver Epla, får feilmld på e-postadr. deres.... Fikk mld fra kjøper at hun hadde 4 bestillinger inne hos meg, men de dukker ikke opp under mine salg...
Uff, det høres ikke bra ut. Det kan ikke bare være din butikk dette gjelder, håper det blir i orden snart.
Oj... jeg har tatt bort mulighet for "privat oppgjør" i min butikk, så jeg håper folk sender meg en melding istedenfor å gi opp hvis det er problemer med PayPal. Får kanskje poste noe på forsiden?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.