Dytter litt i denne tråden. Synes det er viktig at flest mulig får lest.
Dytter litt i denne tråden. Synes det er viktig at flest mulig får lest.
Ja viktig at flere leser den!!
Men jeg ville likt å finne smykkeposer under toalettmapper. Om jeg skal ut og reise og ser på toalettmapper og kanskje ikke er klar over at det finnes smykkeposer, så er det jo ganske så kjekt å bli introdusert for produktet når man er i tematisk nærhet? Egen kategori under smykker er også fint, men jeg tror sjansen er større for at jeg ville finne det (og kjøpe det) om det lå med toalettmapper. Én mappe til tannbørsten og én til smykkene, og så er man klar for det meste.
Jeg har smykkeskrin i butikken min (riktignok bare ett, men hadde forhåpning til meg selv at jeg skulle lage flere...) og jeg måtte putte dette under interiør og trearbeider. Et smykkeskrin kan riktig nok være en fin interiørdetalj, men er jo primært sett lagt for oppbevaring av smykker. Så jeg er helt enig i at det burde være en kategori under smykker som heter "oppbevaring smykker" f.eks.
Jeg sier bare: ta en titt på "Bad og såpe".
Jeg har kontaktet epla, det ble "rydda opp", men 3 dager etter var det samme greia igjen.
Kundene finner ikke bare såpe der,nei.
........ Så sier jeg ikke mer.
Disse ligger også under "hud og kroppspleie" De skal da hvertfall ikke være der! De er dessverre under mange utenkelige kategorier, steder de ikke har noe å gjøre. Det er kommet en egen mappe for akkurat disse, mappen under toalettmapper. Synes det da er frustrerende å se dem over alt ellers.
Håpløs måte å argumentere på! Rydd opp i egne butikker og la vær å henge ut andre Epla-selgere! De fleste av oss prøver å gjøre vårt beste.
Da er det kommet melding fra Siw om at egen kategori for smykkeutstyr er etablert. Så er det bare å vente til det dukker opp.
Tusen takk, Siw!
Og takk til Lene for tipset!
Det var bra med ny kategori Vanella!!!
Hvis alle hadde lagt tingene sine i de kategoriene de hører hjemme, og da tenker jeg ikke på dine smykkepunger, for de hadde ingen kategori, så ville det sett mye mere ryddig ut på epla. Man finner jo ikke sko og melk i samme hylle på Obs...
Derfor er oppfordringen til alle at de rydder i hyllene sine, sånn at epla ser presentabel ut for alle de kundene vi ønsker skal komme nå før jul :)
Jeg forsto godt hva du mente, men reagerte på måten du brukte mine valg på i ditt innlegg. Det er ikke kjekt å bli dratt fram som et dårlig eksempel.
Men da regner jeg min sak ferdigsnakket, og skriver også under din på din oppfordring til å holde det ryddig i hyllene.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.