Jeg vil gjerne få tilbakemelding på butikken min. Si gjerne både det positive og det negative om bilder, priser, beskrivelser og produkter.
Jeg vil gjerne få tilbakemelding på butikken min. Si gjerne både det positive og det negative om bilder, priser, beskrivelser og produkter.
Har bare sett fort innom nå før middag, men her er mine meninger:
Bildene er kjempebra!
Virker som du har funnet deg en bra nisje, og jeg liker særlig smykkene som ser ut som pressede blader. Nydelige!
Prisene er kanskje litt lave, men jeg vet jo ikke helt hvor mye tid og matrialutgifter det går med på et smykke. Husk bare på at du regner inn Epla-avgiften, avgifter fra PayPal, og så videre.
Det eneste negative jeg har å komme med er at beskrivelsene er noe mangelfulle. Vi trenger å vite hva smykkene dine er laget av. Hvilket metall bruker du? Er det blysikkert, nikkelsikkert? Slikt er viktig å vite for metallallergikere - og for dem som prøver å unngå å bli nettopp det. Det handler vel egentlig om å besvare kundenes spørsmål før de trenger å stille dem.
Kanskje du kunne sagt litt om hvordan du blander fargene og former smykkene for hånd i leire, det er morsomt å få vite noe om selve prosessen. Det synes nå jeg i alle fall. :)
Ooh, nå ble det fancy formattering jeg ikke mente å lage en gang! Tøft.
Kjempefine smykker. Er spesielt imponert over meteoritten din, men synes du selger den litt vel billig. Jeg vet at fimo er et relativt rimelig materiale da jeg driver litt med det selv, men husk at det er endel arbeid med det og du skal også ha betalt for kjedet og avgifter til Epla og Pay-pal.
Tusen takk Q&C! Nå har jeg noe å tenke på. Jeg er enig om metaller og allergier, men, siden jeg har ingen allergi selv, kan jeg ikke teste dem. Har kjøpt nikkeltest, men kan ikke teste bly. Jeg er sikkert på at de fleste av metallene jeg bruker er sikkert, men vil ikke forlede mennesker. Jeg hadde ikke tenkt om å beskrive hvordan jeg lager smykkene mine. Men den er fløtt ide! :)
Takk skal du ha Kim! Ja, jeg bruker ganske mye tid med hver eneste av smykkene. Alle mine smykkene er eksperimenter og jeg ser mange små feil (som andre ikke ser) med dem. Derfor holder jeg mine priser lave. Også, jeg prøver å sette priser slik at de ikke skremmer folk bort fra butikken min. :D
Jeg har vært fan av vutiukken din lenge, og synes bare den er flott! Smykkene dine er fantastiske, og persolnlig kunne jeg ønsket meg noe mer av teknikken du har brukt på den rosa medaljongen. Prisene dine er ikke for høye, heller litt lave, samtidig tror jeg at det er vanskelig å få salg hvis du tar mer. :)
Veldig enig med de andre i hva de har skrevet - flotte bilder og spesielle, nydelige smykker! Liker også veldig godt det meteorittsmykket. Morsom teknikk.
Enig med alle!
Det hender jeg titter innom butikken din bare for å se på de fine bildene og sjekke hva du har funnet på i det siste. Det er alltid inspirerende, du har en herlig sans for farger og fasonger! Den eneste grunnen til at jeg ikke har handlet hos deg, er at jeg kanskje skulle ønske at tingene var laget i andre materialer... :-) Men jeg tror du ville øke salget mye ved å fortelle mer om smykkene, slik at folk blir helt sikre på at du har laget dem selv. Hva er ideen bak hvert smykke? Hvilken teknikk har du brukt, og kommer du til å lage flere av det samme smykket? (Det gjør du nok ikke, nettopp derfor kan det være lurt å skrive det, slik at kundene skjønner at hvert smykkene er unikt.)
Du har vært på min favorittbutikk-liste leeenge pga de herlige kreasjonene dine! Skulle gjerne eid halvparten av alt du selger, men er nødt til å være sikker på at krokene/kjedene er nikkelfrie...så det hadde vært fint med mer opplysning rundt dette :o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.