Har også fått redusert mange visninger mens et produkt - nylig innlagt har rast oppover - har aldri hatt så mange visninger noen gang på så kort tid - hyggelig men ikke sannsynlig.
Har også fått redusert mange visninger mens et produkt - nylig innlagt har rast oppover - har aldri hatt så mange visninger noen gang på så kort tid - hyggelig men ikke sannsynlig.
Mange produkter på 0 her også, og de forblir på 0. Ellers tikker det inn en visning i ny og ne, men nå er det helt dødt, såvidt jeg kan se. Ikke så hyggelig som det Kim opplever, men ikke sannsynlig det heller, utfra tidligere erfaring...
PS - det siste er visst i orden nå. Gjorde en visning på etpar produkter mens jeg var logget inn på min andre butikk, og de vises. Så da er telleverket operativt, ihvertfall.
Redusert hos meg også....
Hos meg har et ganske enkelt armbånd økt ant. visninger fra 49 til 70 på to timer???? Det kan jo ikke stemme. Tror faktisk at de 49 også er i overkant. Er det bare meg som opplever dette
Det kan jo hende noen har linket til armbåndet ditt fra bloggen sin, eller at det har havnet på Eplas Facebook-side eller KK-lister. :)
Jeg opplever det samme med ett produkt Kim. Det har vært usannsynlig mange visninger. Ellers opplever jeg det samme som flere andre, at visningene er sterkt redusert, eller nede i null.
jeg opplevde et ras på mine visninger i går (igjen.......) Etter det virker det som om alt har låst seg helt. Ingen nye visninger virker like mistenkelig som en hel haug nye visninger, eller?????? Det må være noe feil her.
Det har skjedd flere ganger i løpet av den tiden jeg har vært her inne, et drøyt halvår. Forrige gang ble alle visningene stilt til tall sluttet med null eller fem. Det er et eller annet som skjer når de jobber på serveren....Er visst ikke til å unngå...?
Jobbes det på serveren nå? Det står jo 0 i visninger på flere av mine produkter som jeg vet har hatt ganske mange visninger...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.