Det har jeg også opplevd- hos to butikker. Tenkte jeg skulle sende en påminnelse, og dersom jeg ikke får noe tilbakemelding nå - er det bare å avskrive hele butikken...
Det har jeg også opplevd- hos to butikker. Tenkte jeg skulle sende en påminnelse, og dersom jeg ikke får noe tilbakemelding nå - er det bare å avskrive hele butikken...
Det er synd at enkelte ikke virker helt seriøse, men man får håp at de har en god forklaring. Ha en flott og produktiv helg alle sammen !!
Vi opplevde i starten at meldingene som kom inn fra Eplakundene gikk rett inn i "junk"boksen fordi formatet på meldingene tydeligvis ser suspekt ut og ligner disse spam-meldingene som av og til kommer i innboksen. Vet ikke om vi mistet noen kunder pga dette, for junkmail blir jo slettet etter en viss tid. Etter at dette ble oppdaget og meldingene ble godkjent, kommer de imidlertid ikke inn som junk lenger. Siden dette skjedde hos oss er det vel sannsynlig at dette også skjer hos andre. Det høres jo litt rart ut om en selger lar kjøp gå fra seg fordi de ikke gidder svare...
Moralen her er uansett at alle selgere bør sjekke søppelkassa med jevne mellomrom da det kan ligge verdifull post der :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.