Slutt å bruke tid på å privat oppgjør folkens :) Ønsker kunden å kjøpe noe fra butikken uten å bruke Paypal så tar de kontakt!
Slutt å bruke tid på å privat oppgjør folkens :) Ønsker kunden å kjøpe noe fra butikken uten å bruke Paypal så tar de kontakt!
Den ene som bestilte en vare av meg, ombestemte seg da jeg forklarte at privat oppgjør ikke innebar å få med en giro som hun håpet på, men forskuddsbetaling. Da var det i grunnen greit iom at hun GA BESKJED!
Ikke bare meg, nei, forstår jeg. Da blir det nok til at jeg fjerner mulighetene for privat oppgjør jeg også. Er enig i forslaget om å endre navnet på privat oppgjør til forhåndsbetaling, da blir kanskje noen av disse useriøse netthandlerne borte...
Jeg har sittet i flere dager framfor symaskin og sydd 20 par tøfler som er bestilt av en kunde. Nå svarer kunden ikke på mail og pengene er ikke kommet inn på kontoen. Tøflene får jeg alltids solgt, men synes godt at kunden kunne ha gitt beskjed om at hun ikke ønsker dem Surt når det blir sånn.....
Hei, Eva. Forhåndsbetaling på spesialbestllinger kan være lurt. Vi tar alltid forhåndsbetaling (via PayPal) på spesialbestllinger og har aldri opplevd motforestllinger på dette fra noen kunder. Det er eneste måten å forsikre seg selv mot tap av tid og penger ift materialer. Evt kan kunden betale depositum eller deler av beløpet på forhånd.Det er en tidligere tråd her inne hvor dette ble diskutert.
Håper forøvrig at du får kontakt med kunden og at denne gjør opp for seg...
Men så er det også omvendt av og til. Jeg har to bestillinger inne nå som jeg ikke hører noe fra selgerne om. Veldig kjedelig å vente å vente...
Mette
hmm....det høres ikke greit ut. Kontakt Siw, det er mitt råd til deg.
Jeg fikk aldri kontakt med kunden som hadde bestilt 20 par tøfler av meg, det var surt etter mange timer med sying. Men jeg trøster meg med at tøflene får jeg solgt uansett. Ombestemmer man seg på en bestilling så er det beste å si ifra...
Jeg har også vært en del plaget med det, veldig irriterende-
Sukk. Det andre salget mitt på to uker som ikke har betalt nå. Nå har jeg tatt bort "privat oppgjør" i min butikk også. Forferdelig å bruke tid på slikt!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.