Fine produkter og fin butikk, men jeg synes du kanskje kan forbedre bildene dine ved å velge en helt nøytral bakgrunn. Blir litt forstyrret av disse strekene fra lampen eller lykten(?) som du nå henger smykkene dine på
Fine produkter og fin butikk, men jeg synes du kanskje kan forbedre bildene dine ved å velge en helt nøytral bakgrunn. Blir litt forstyrret av disse strekene fra lampen eller lykten(?) som du nå henger smykkene dine på
Takk for alle tilbakemeldingene :) jeg har endret alle bildene mine og lagt ut flere bilder for hvert produkt. Ser det bedre ut?
Jeg syns det ser veldig flott ut! Fine smykker!
Jeg synes bilder ser veldig bra ut. Morsom idee med papirperler. Flotte smykker, liker fargene veldig godt.
Veit du, Linda- jeg syns butikken din blir finere og finere!!! Så fine øredobber (og originale!) og klare, lokkende bilder. Teksten er utfyllende og bra!! Hurra!
Tusen hjertelig, Ullværket :) det setter jeg veldig pris på :) Nå venter jeg bare på mitt første salg..
Synes produktene dine er helt unike,og prisene er det ingenting å utsette på.Ettersom jeg har nikkelallergi,kunne jeg gjerne betale litt mer for å få sølv i stedet for sølvfarget metall.Selv om produktet er testet for nikkel,opplever jeg desverre ofte at jeg reagerer dersom det ikke er sølv eller gull.
Lykke til videre med smykkene dine,som jeg synes er kjempefine og unike!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.