Har du litt tid til å besøke butikken min og si din mening? Setter pris på tilbakemeldinger.
Har du litt tid til å besøke butikken min og si din mening? Setter pris på tilbakemeldinger.
Synes butikken din ser fin ut. Gode beskrivelser og produktbilder. Egentlig ikke så mye å si :)
Men, litt "småpirk" som egentlig ikke er så mye å bry seg om. Jeg liker å se hvordan smykke ser ut på f.eks en hånd når du selger armbånd. For da klarer jeg å se størrelsen litt bedre. Noen av bildene dine er også er også tatt inn i "dårlig" lys. De er har blitt ganske gule i fargen, som gjøre at fargen på smykkene ikke kommer til rette. Det beste er egentlig å ta bilder utendørs i overskyet vær, da vil du få mer riktig farge på smykkene dine :)
Er enig med missMs, butikken din er fin, ryddig og oversiktlig.
Jeg liker også at det er smykket du tar bildet av og ikke har mye "dill" rundt. Da ser man produktet, og det er viktig.
Enig i det som har blitt sagt, at bildene kunne ha vært litt lysere. Jeg får best bilder når jeg tar dem midt på dagen i lett overskyet vær, rett ved et vindu. Også redigerer jeg etterpå i Picasa, et gratis billedbehandlingsprogram, for å gjøre bakgrunnen enda lysere.
Ellers så har du en veldig fin butikk, jeg liker spesielt at det er god sammenheng i kolleksjonen - det er tydelig at du har funnet din egen stil!
Dette er min favoritt fra butikken din: http://epla.no/handlaget/produkter/218448/
Heilt supert at det er "smykke/armbånd" du ta foto av! Og ikke noe pynt ved siden av......... Jeg synes de vises best slik! Mye flott!
Hei! Syns produkten dine kommer fint fram, men kanskje litt "gult" bilde. Jeg sliter med det samme og prøver hele tiden å finne en måte å få ting lysere og hvitere på. Fine produkter :o)
Tusen takk dere alle for tilbakemeldinger. Helt enig med dere om bilder.Jeg sliter litt med å finne det rette lyset og jobber videre med dette. Synes at både Anne Lise, Linn og Marianne har fått det til. Ellers har jeg tatt en "runde" i alle deres butikker,så mye flott!Takk for gode tips.
Vil bare si at jeg syns du lager fine smykker! :-)
Tusen takk D-sign Lauws og i like måte! Jeg liker så godt farger du velger for smykkene dine.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.