[vinn øredobber fra krysantemum design] (http://lifeoflinuz.blogspot.com/2011/07/sommerutlodning-av-redobber.html)
Det er sommerferie, men jeg prøver å live opp litt med en utlodning! Bli med da vel.... :)
[vinn øredobber fra krysantemum design] (http://lifeoflinuz.blogspot.com/2011/07/sommerutlodning-av-redobber.html)
Det er sommerferie, men jeg prøver å live opp litt med en utlodning! Bli med da vel.... :)
vinn øredobber fra krysantemum design
Heisann Line. Jeg skulle gjerne ha tatt er par lodd, men siden jeg ikke har blogspot så får jeg ikke lagt inn kommentar på blogginnlegget ditt. Kan du ordnet det så man kan skrive navn/url inn selv? :) Det er lurt så kan alle "anonyme" legge inn kommentar også.
Jeg skal se hva jeg kan gjøre inne på innstillinger. Jeg har bevisst ikke tillatt anonyme kommentarer eller at folk kan kommentere direkte pga. spam, ol. som jeg hadde problemer med en stund. Hvis det ikke går an, så kan du bare kommentere på FB, så tar jeg deg med vet du!
Spam er vel mulig å unngå litt med at de som skriver inn taster kode?
Nå skal jeg ha fikset det slik at alle kan kommentere, men jeg må fremdeles godkjenne før kommentaren vises. Prøve nå? :)
Det er ikke all spam som forhindres av kode.... tror endel folk er betalt ol. for å surfe rundt og legge igjen kommentarer fulle av klikkbare linker, osv. Jeg hadde ihvertfall det på min en stund. Da jeg endret til Open-ID forsvant de.
:D
Hei!
Har prøvd å legge inne et innlegg på bloggen din, for jeg vil så gjerne vinne fine øredobber og håper jeg klarte det etter mye om og men. ;o) Jeg har iallefall lagt meg som følger, reklamert på facebook og trykt "liker" :o)
Kjempefine og spessielle ting du lager :o)
Takk for det Kreativbua. Kommentaren din ligger ute nå, jeg må bare trykke på "ok" knappen før ting blir publisert skjønner du!
Nå er det bare 24 timer til jeg trekker en vinner! Gode vinnersjanser her foreløpig.... :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.