Mirjam: Uff, ja det er vel alltid noen som ødelegger for andre :/ For meg er det en selvfølgelighet å gjøre det jeg kan for å gjøre kunden fornøyd.
Silje: Nei, følte ikke det bare var meg du snakket til ;)
Ha en fortsatt nydelig dag alle sammen :)
Mirjam: Uff, ja det er vel alltid noen som ødelegger for andre :/ For meg er det en selvfølgelighet å gjøre det jeg kan for å gjøre kunden fornøyd.
Silje: Nei, følte ikke det bare var meg du snakket til ;)
Ha en fortsatt nydelig dag alle sammen :)
Hei, Mirjam. :)
Jeg googlet angrerett, og det ser ut til at man i enkelte tilfeller kan ha opptil 1 års angrerett. Her er en link til Forbrukerportalen om angreretten: [Angrerett] (http://forbrukerportalen.no/temaer/angrerett/viewNG?section=all)
Huff. Prøver igjen. er er link: angrerett
Masse nyttig lesning;)og lærerikt med forum. Jeg sender med utskrift av ordren fordi på angrerett skjemaet er det en rubrikk som du kan krysse av hvor det står "ordrebekreftelse vedlagt dette skjema" og da har jeg krysset av der. Når jeg sender smykker bruker jeg smartpost konvolutter og bruker angrerett skjema pluss ordrebekreftelsen som beskyttelse i stede for bobleplast;)
Jeg sender og med utskrift av ordren og krysser av på angrerettskjemaet der det står "ordrebekreftelse vedlagt dette skjema". Jeg tar ordreutskrift fra mailen, men likte ideen om copy-paste over til et worddokument med egen logo på.
Som kunde vil jeg gjerne ha ordren med, det er ikke alltid jeg husker hva jeg faktisk har kjøpt, og et ferdig utfylt angrerettskjema fra butikken side er kundevennlig og derfor også hyggelig.
Mer søppel i korga? Tja, papir kan brukes til så mangt, selv ønsker jeg "søppelpapir" velkomment, jeg bruker det som underlag når jeg maler og limer. :)
Takk for mange gode tips her inne. Tidligere har jeg bare lagt ved ferdig utfylt angrerettskjema og ikke ordrebekreftelsen. Fra no av kommer jeg nok til å stjele Silje sin idè om ferdig utfylt mal :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.