Tusen takk for hjelpa! Nå har jeg bestilt, og venter på å få i hus. Kjempedeilig å ha mulighet til å spørre om råd :)
Tusen takk for hjelpa! Nå har jeg bestilt, og venter på å få i hus. Kjempedeilig å ha mulighet til å spørre om råd :)
Hiver meg på her, jeg er på jakt etter ett barne utstillingshode, er det noen som har vært borti det? Blir så vanskelig å vise fram luer og slikt uten hodet :/ Og jeg har så lyst til å lage mer til barn/baby ;)
Jeg fant baby-utstillingsdukker til salgs på nettet. Husker ikke om det var på finn.no Jeg sendte mail til dem, men har ikke fått svar. Jeg skal prøve å finne ut hvor jeg fant dem, så kan du prøve lykken :) (Jeg tror det var tre stykker) Egentlig så ga jeg opp og kjøpte bamse :D ,men jeg må jo ha noe annet etterhvert
Baby-dukkene er på Finn.no annonsenr: 29368937
Tusen takk Marita for svar ;) har vært inne på tanke på å kjøpe en dukke å bruke, da kan man også vise klær ;)
Jeg kjøpte en hello kitty- dukke: Den er på tilbud i noen Ringobutikker akkurat nå. Den passer baby ca 1 år. Må Legge til bleie-rumpe, men ser fin ut til å bruke som grov-mal og modell. Og kommer det småjenter på besøk, blir de nok veldig glad når de får leike med den :)
Kjempe lurt Marita, tror nok det blir innkjøp av dukke ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.