Ang. å skrive med vannfast penn utenpå så bruker jeg i tillegg å tape over adressefeltet med klar tape for å være sikker på at det ikke blir skadet om det skulle bli vått.
Ang. å skrive med vannfast penn utenpå så bruker jeg i tillegg å tape over adressefeltet med klar tape for å være sikker på at det ikke blir skadet om det skulle bli vått.
Jeg skjønner at du er postfunksjonær, Synnøve :)
Jeg vil ikke kalle meg selv naiv slik du gjør, men jeg går ut ifra at de som står i skranken vil ha en viss formening om at det ikke holder, dersom emballasjen ser ut til å falle fra hverandre, for eksempel. Går ut ifra at vedkommende ville sagt ifra da eller? At Kundeservice gjør det de kan tror jeg på, men som i alle andre serviceyrker kommer det sikkert veldig an på hvem man kommer borti og snakker med.
Man emballerer jo selvsagt ettersom hva man sender, synes jeg. Det er jo egentlig en selvfølge. Man vil jo gjøre sin del når Posten skal gjøre resten.
Anne Sofie: Selvfølgelig vil postfunksjonæren si fra om emballasjen ikke er tilstrekkelig. Men som jeg skriver over her, hvor mange er det som leverer pakkene sine på postkontor nå for tiden? De fleste steder er det jo post i butikk, og dessverre har nok ikke de butikkansatte denne forståelsen for postens produkter som en postansatt.
Ja, jeg er postfunksjoner, jeg har jobbet med pakkeprodukter i 15 år og kan temmelig mye og har sett en del (skrekkeksempler).
Jeg kaller deg ikke naiv, men dessverre er det nok mange av postens kunder som er det. Når sorteringen foregår maskinelt kan det oppstå feil, og som de fleste andre yrkesgrupper, er heller ikke postansatte feilfri.
Selvfølgelig mener jeg heller ikke at man ikke skal stå på sitt om noe forsvinner i postgangen, det skulle bare mangle! Det ville jeg gjort selv også.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.