Det var veldig lurt :D I mars drar jeg til Afrika og blir borte hele måneden. Hadde ikke tenkt å stenge, men da skal jeg jammen lage en slik banner. Superdupersmart :D
Det var veldig lurt :D I mars drar jeg til Afrika og blir borte hele måneden. Hadde ikke tenkt å stenge, men da skal jeg jammen lage en slik banner. Superdupersmart :D
A-ha! Kjempe idé, denne med banneren! Skal prøve det i sommeren! ;)
Skulle hatt en "ferieknapp" ja. Enig med Ingrid at ikke alle går inn å kikker i butikken før de kjøper noe, og der står infoen vår da... Har alikevel skrevet på "om denne butikken" ved generell informasjon, at jeg vil informere om ferie i god tid på profil siden. Da vil jeg lage STOOOOR plass rundt så alle kan se at jeg har stengt. Men en pause knapp hadde vært mye enlkere og bedre...
Helt enig med at et pause knapp hadde vært det beste. Siden vi ikke har det syntes jeg dette med "Feriebanner" var et flott alternativ.
Ups, leste ikke hele tråden før etter jeg skrev...
I tillegg til ny banner ville jeg gjort sånn som Ingrid forelso, om å skrive feriesteng i butikknavnet. Jeg har det nå i forbindelse med januarsalg og synes selv det er lett å se.
Synes denne kombon var en fin løsning når vi ikke har pauseknapp :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.