Jeg liker også å handle på nett.Og epla handler jeg mye fra,rundt 40 kjøp har jeg mellom epla.Syntes det er veldig mye fint i butikkene og det er viktig å støtte ,de andre som også har butikk.
Jeg liker også å handle på nett.Og epla handler jeg mye fra,rundt 40 kjøp har jeg mellom epla.Syntes det er veldig mye fint i butikkene og det er viktig å støtte ,de andre som også har butikk.
Butikken min har vell egentlig aldri tatt av...
Jeg har vell litt under et salg i uka som snitt siden jeg åpnet i november.
Mulig det hadde vært flere salg hvis jeg hadde lagt ut nye produkter ofte, men det blir jo bare spekulasjoner...
Jeg handler også hos andre Eplafolk. Mye flott her inne :)
Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å handle MYE mer på epla, men for meg er det rett og slett økonomi det handler om... :) Men det er så mye fint og jeg handler jevnt og trutt gaver til bursdager....
Jeg handler litt på Epla. Blir fort til at penge jeg får inn på paypalkontoen bare blir liggende der, så det er liksom "nettpengene" mine som jeg får fine ting i postkassen av :)
Hoho! "Nettpenger" - jeg fikk akkurat et nytt favorittord!!! Herlig :o)
Jeg er veldig, veldig flink til å støtte eplabutikker, og elsker det...!
Jeg og har nettpenger, det er litt som driksen jeg fikk da jeg jobbet på restaurant, og må absolutt ikke brukes til fornuftige ting - bare ting jeg veldig gjerne vil ha. Og gaver.
Mistenkte en stund at vi Eplaselgere stod for mesteparten av trafikken her: jeg solgte bare til andre selgere - og brukte pengene hos atter andre. Men sånn går det jo rundt, da.
Og forresten: mitt kanonsikre tips for å øke salget: dra bort. Gjerne med litt usikker returdato. Jeg dro for å hjelpe min mor da hun var syk, og fikk seks bestillinger. Neste gang jeg var borte, fikk jeg nye seks. Gleder meg til ferien ;-)
Mitt salg stoppet også opp i April, siden har det vært lite ja.... Burde Epla profilere seg mer i media(ukeblader ol)
Jeg handler også en del på Epla, smykker og trykk har det gått mest i her :)
Kristin: hahaha. Takk for supert tips. Nå gleder jeg meg til jeg drar neste uke!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.