Ser ut at det dårlige salget fortsetter her på epla.Heldigvis begynner sommermarkedet snart for min del.Må vel smøre meg med tålmodighet tenker jeg...hmmm.
Ser ut at det dårlige salget fortsetter her på epla.Heldigvis begynner sommermarkedet snart for min del.Må vel smøre meg med tålmodighet tenker jeg...hmmm.
Kanskje det varierer litt ift hva man selger? For min del merket jeg en bitteliten oppgang etter at de flestes feriepenger kom inn (!) og hadde ett salg per dag i 4 dager.. Etter det er det blitt stille igjen. Men kanskje sommersalget hjelper på! ;)
Håper det.det virker ikke som om hekling er i skuddet på nett.men heldigvis har jeg mine faste kunder i fylket mitt:-))
Går veldig tregt for meg også. Hadde mange salg i vår, helt til det stoppa opp i april, så har ikke solgt noe på rundt 2 måneder :/ Kunne jo ha oppdatert butikken mye mer også, men det har stått stille selv om jeg har kommet med nye ting i ny og ne. Krysser fingra for at sommersalget hjelper jeg også :)
Er dere selgere flinke til å handle hos hverandre da? ;-)
Tja, er du Ingrid? ;)
Jeg bruker Epla endel til å kjøpe forskjellig selv.
Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg som selger klær har opplevd nedgang etter at avdeling mote kom. Jeg har ingen mulighet til å konkurrere med de prisene som er der og på mote er det jo nå et kjempe utvalg av både nye og gamle klær til en billig penge. Men men jeg må vel bare lage mer spennende klær;)
Ja, men mesteparten av det på mote er vel serieproduserte klær? Det blir liksom noe annet med ekte håndtverk med eget design da i såfall, kanskje det er litt målgruppe-bestemt dette. Du lager nydelige klær Tusilago, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre ;) Kanskje vi må være flinkere til å finne kreative måter å markedsføre oss selv på?
Jeg har kjøpt - skal vi se - 10 ting på epla. Ikke så mye med andre ord. Handler mye på Etsy, markeder og bruktbutikker, men noe stor-shopper blir jeg nok ikke før inntekten gir meg rom for det :-)
JA faktisk Ingrid,har kjøpt både litografier og kjoler.Synes det er fint og handle på nett:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.