Hei Nina. Det varer bare 2 dager! Lørdag og søndag. Det er fortsatt plass, men det begynner å minke på doble plasser. Send meg en mail på mvdesign73@gmail.com så får du betalingsinformasjon :)
Hei Nina. Det varer bare 2 dager! Lørdag og søndag. Det er fortsatt plass, men det begynner å minke på doble plasser. Send meg en mail på mvdesign73@gmail.com så får du betalingsinformasjon :)
Hei igjen
Jeg er interessert i å være med,lørdag og søndag!
Monica
Da håper jeg du har fått mail fra meg Monica :o) Velkommen skal du være!!!
Litt mer info:
Førjulsmessen er åpen for publikum fra 11 - 18 på lørdag og fra 11 - 17 på søndag. Det vil bli mulighet for å rigge opp på fredag fra 17.00, men har du lite å rigge opp holder det at du kommer på lørdag morgen.
Alle stand MÅ være klare klokken 10.45 på lørdag. Dette for at kunder skal slippe å gå blandt folk som fortsatt jobber med sin stand.
Nedgrigging skjer på søndag etter messen er stengt, men ingen skal pakke ned før klokken er 17.00.
Minner også om at det er bindende påmelding, så stand som er betalt blir dessverre ikke tilbakebetalt om man må trekke seg. Jeg kan ikke risikere å stå igjen med en kjemperegning :)
Hei, jeg vil gjerne være med :)
Hei Tonje :) Da har jeg sendt deg en melding med litt informasjon. Velkommen til deg også :)
Nå er det veldig få plasser igjen, så om flere ønsker å bli med må dere hive dere på så snart som mulig!
Det er en del som sier de vil være med, men så trekker de seg igjen. Det er få plasser igjen, og jeg kan ikke holde av flere plasser uten at det er seriøse henvendelser.
Dersom man kun ønsker informasjon i første omgang, be om det fremfor å si at du vil være med :)
Som sagt, noen få ledige plasser igjen, ta kontakt på mvdesign73@gmail for påmelding, eller info.
En superhyggelig overraskelse til alle som skal være utstillere, og til alle besøkende på messen:
Jeg har fått tak i en fotograf fra Askim som kommer begge dagene for å ha gratis fotografering under messen. Hun har eget studio, og er kjempeflink til å fotografere.
Dette trekker selvfølgelig mange flere folk!
Nå er det ca 5 plasser igjen på messen. Ta kontakt :)
Da har jeg sendt deg en mail
Flott lind-design, jeg har svart deg. Det begynner å minke på plasser nå :) Er det flere som vurderer? Ta kontakt snarest!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.