Jeg har ikke hatt problemer med å laste meg inn på Epla sine sider. Kjøpe noe for 3 dager siden, det gikk helt greit.
Jeg har ikke hatt problemer med å laste meg inn på Epla sine sider. Kjøpe noe for 3 dager siden, det gikk helt greit.
To "oppheng" nå i kveld her, rett før første innlegg og akkurat nå nettopp...
Jeg har hatt problemer med å legge inn nye produkter de siste ukene.. det går veeldig tregt!
Jeg har også hatt samme problemet siste ukene. Tar veeeldig lang tid både å logge seg inn, og å laste nye sider på epla.
Jeg har trodd det var maskina mi det var noe i veien med. Sitter og venter.........og venter.......og venter...for hvert sideskift.!!!!Jeg er ikke spesielt tålmodig, så det blir ett og annet "fyord" her igården er jeg redd. Det er jo kjempesynd hvis det får kundene til å gi opp!!
Jeg har også samme problemet. Trodde først det var min PC det var noe galt med, men det er jo bare Epla sine sider jeg har problemer med å få opp. Tar kjempelang tid og innimellom låser det seg helt. Har flere ganger sett på varer som jeg kunne tenke meg, men så får jeg ikke klikket meg inn på varen så jeg får sett nærmere på den. Og sånt blir det jo verken kjøp eller salg av!
Jeg har også hatt det samme problemet.Har hatt kunder som ikke har fått handlet i butikken pga dette,så vi har måttet ordne det på annet vis.Det er leit både for kundene våre og oss som selgere,men vi får håpe det ordner seg snart.
Jeg opplever også at ting henger veldig, og senest i går fikk jeg mail av en kunde som lurte på om hun faktisk hadde fått kjøpt det hun skulle siden hun hadde hatt store problemer med siden. Hun trodde problemet var hennes egen PC, men ut i fra det dere forteller så kan det virke som om Epla er problemet.
Jeg har irritert jeg over det samme i flere uker. Blir utålmodig når ting ikke fungerer!
Jeg har faktisk ikke hatt problemer med Epla. Kan det komme an på nettleseren man bruker?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.