Jeg ønsker å kopiere dagens favoritter...har prøvd før uten hell...jeg er et teknisk vrak.
Kan du hjelpe meg?
Tusen takk! Siw
Jeg ønsker å kopiere dagens favoritter...har prøvd før uten hell...jeg er et teknisk vrak.
Kan du hjelpe meg?
Tusen takk! Siw
Tenker du på å ta et skjermbilde? Jeg vet ikke med PC men på mac er det shift+cmd+4. Innbiller meg at endel PCer har en egen knapp på tastaturet som heter screen print, men det kan være i gamledager :-)
Jeg gjør litt forskjellig, men tror det er Fn + Prnt Scrn jeg bruker.
Du skriver ikke hvilken plattform du bruker. Det er forskjellig fra mac til pc. På mac bruker jeg shift og eple + tallet 4
Ehhh...plattform...(du skjønner kanskje mitt nivå på data nå...) I følge gubben: windows, pc.
Gjør Fn+ Prnt Scrn, men kommer ikke noe når jeg prøver å lime inn et annet sted...hmmm...
Uansett...takk for hjelpen damer... ;)
Prøv å lime det inn i Paint, for deretter å lagre bildet på pc'en. Det er i alle fall slik jeg gjør det. :)
Plattform er bare en måte å spørre om du bruker mac eller pc. Har ingen ting med data å gjøre. Bare et ordspråk :P
Tusen tusen takk!
Det gikk med Fn+ prt sc og lime inn i paint. Må leke litt mer før jeg får det til bra, men dette er absolutt en begynnelse...
Jeg har ikke mac, men vanlig pc. Jeg klikker på Print screan (Prt Scr), da kopierer du bilde på skjermen. Deretter åpner jeg photoshop og limer den inn der i et nytt bilde.
Lykke til! :)
Jeg har mac, bruker shift, command og 4, da kommer det opp et lite kryss med noen tall, drar man i det kan man gjøre det så stort man vil - når man slipper høres det ut som om det tas et bilde. MEN hvordan limer jeg det inn i photoshop?? eller hva gjør jeg feil?? for jeg får ingen paste valg i photshop, det nytter ikke bruke command +v heller.... noen som kan hjelpe meg???
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.