Da har jeg endelig funnet ut hvor jeg kan oppgradere og utført dette. Takk for alle tips! Heretter skal jeg få betalt for alle mine salg
Da har jeg endelig funnet ut hvor jeg kan oppgradere og utført dette. Takk for alle tips! Heretter skal jeg få betalt for alle mine salg
Det står endel nyttig på hjelpesidene til Paypal, bare man setter seg ned med det litt. Ellers har jeg kontakta hjelpesenteret noen ganger, og min erfaring er at de behjelpelige.
Anbefaler Paypal på det varmeste, de få kronene som går per transaksjon tenker du ikke over engang. Hvertfall sparer du mer ved å ha Paypal enn å sende ting i posten uten å få betalt for det :)
Utrolig kjedelig!
Selg fakturaen til Inkasso, så kanskje det forhindrer at slike useriøse kjøpere får tilsendt flere gratis "gaver" i postkassa si!
Søk opp personen og ring hjem til henne helt til du får svar. Ring evt med ulike telefoner itilfelle hun unngår ditt nummer. Makan til frekkhet.
Meld fra til epla (siw@epla.no), kanskje de blokkerer slike kjøpere fra nettstedet? Uansett bør du si fra, for du har tross alt betalt 5kr + 5% av "salget". Taper både kjole, tidsbruk, provisjon og porto :-(
Sist men ikke minst, ikke send fra deg varer før du har fått betaling. Anbefaler PayPal på det varmeste, det er verdt småpengene.
Hobby eller ikke, det er fortsatt en butikk med seriøst kjøp og salg av unike håndlagde ting, og jeg syns det er enda frekkere å stjele slikt enn å naske på H&M!
Takk for gode råd Ingrid. Skal sende mail til Siw. Har betalt de beløpene, det hadde jeg glemt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.