Liv-Helén: bare for å føye til en liten info; jeg mener å ha erfaring for at minst én "spammende" butikk absolutt ikke har solgt tilsvarende mange produkter ;-)
Liv-Helén: bare for å føye til en liten info; jeg mener å ha erfaring for at minst én "spammende" butikk absolutt ikke har solgt tilsvarende mange produkter ;-)
Mirjam: Det er riktig, det var det jeg mente :)
Kunne det vært en løsning å ha en egen rad på forsiden med relanserte produkter? "Ting du har gått glipp av" eller noe i den stilen.
Da kan de som vil ha med seg det nyeste nye få det under Siste innlaget, og de som relanserer kan få tingene på forsiden likevel.
Mange gode innlegg her, mange gode poenger! Det er jo fullt mulig å omgå en relanseringsknapp om man absolutt vil, ved å laste opp et nytt produkt? Om man skulle innføre en "solgt på marked"-knapp mistenker jeg at det fort kunne blitt triksing med salgstallene. Det er ulemper og fordeler med alt. akaSol har dog et veldig godt forslag! Jeg er av og til inne for å titte etter godsaker selv, uten at jeg ser etter noe spesifikt, det hadde vært litt kjekt å ha en rubrikk med tilfeldige "gamle" produkter, gjerne som rullerte på random - i stedet for å tråle seg gjennom side etter side i det som er lagt ut. Utfordringen ligger vel i utformingen for Epla sin del - om man pjåter inn mye på en og samme side blir det fort uoversiktelig, men de har jo noen kreative, problemløsende og flinke sjeler!
Én ting til: Om relanseringsknapp skal innføres (noe jeg overhodet ikke har noe imot, selv ikke for noen kroner) så bør man være obs på et par-tre ting. Jeg har for eksempel en god haug upubliserte produkter (bøker) pr øyeblikk - jeg er ikke ferdig med å legge inn produktinformasjon, og dette er ting som tar tid - så når jeg endelig har kommet meg igjennom til det punktet at produktene er klare til å publiseres lager jeg gjerne et nytt produkt basert på det "gamle", - fordi det ble opprettet for flere dager siden og dermed havnet langt bak selv om det aldri har vært publisert men bare vært et utkast - og sletter det "gamle produktet" som det var basert på. Relansering bør vel derfor kun omfatte produkter som faktisk har vært publisert.
Hei! Jeg har ikke tenkt på muligheten for å bruke denne funksjonen på denne måten, men nå har jeg jo lært noe nytt...;) Er enig med de som sier at dette er fint for nye kunder. Syns en liten symbolsk sum er en god ide heller enn en relanseringsknapp som kan brukes nåpr som helst. Fint om ønskelisten etc kan følge produktet. Syns for øvrig at det er veldig fint med demokrati her på epla slik at vi alle kan være med på å få si våre meninger før slike avgjørelser blir tatt. Hipp hurra for det nye forum!!
Jeg ønsker å ha muligheten til å relansere for jeg har ikke kjempemange produkter og det tar litt tid å lage nye. Merker fort at jeg forsvinner i mengden blant alle selgerne og de som legger ut ofte. Har vært litt forsiktig med å relansere, for føler litt som jeg spamer Epla. Det er hvertfall den følelsen jeg får når andre relanserer ofte.
Synes det var en god ide å skille på relanseringer og nye produkter.
Desto flere selgere det blir på Epla desto mer behov ser jeg for å rydde opp i relanseringer.
Så hva er løsningen...betaling, egen side eller annet?
På handlaget er det veldig stor variasjon. Er det mulig å dele det opp mer? Garn, stoff, bilder, smykker osv. Bare tenker litt høyt her...
Jeg vet at det allerede er delt opp hvis man klikker på venstre side, men jeg tenker på en annen måte...har dessverre ikke noe konkret forslag...
Hva med karantene på hvert f.eks 1 til 2 måneder, når når karantenetiden er utløpt gått kan du relansere. Og da bør ID etc. på hvert produkt være konstant selvfølgelig.
på hvert produkt skulle det være...:0))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.