Oj? Jeg har så sjelden ork til å sitte her og glo/legge ut nye produkter, at jeg har ikke vært klar over at noen relanserer i den grad som det beskrives her...
Jeg har selv en liten butikk og også lav produksjon, og har relansert et produkt nå og da - kanskje 2 en uke og ingen neste osv. Jeg var ikke klar over at det var noe problem for folk...
Men jeg skjønner jo at om man er inne her en del hver dag selv og så ser de samme varene lagt ut "på nytt" flere ganger om dagen (?!?), at man blir lei den butikken/de varene... ler
Jeg synes forslaget om å kunne relansere/løfte frem 1 produkt pr. dag gratis høres bra ut. Det er ikke alle som har ønske om eller mulighet for stor produksjon - og dermed naturlig får reklame for butikken i det man legger ut nye produkter mange ganger om dagen, og om vi småtassene ikke skal kunne løfte frem et produkt i blant vil vi drukne helt. Da vil vel noe av tanken bak epla forsvinne - da blir det ikke en plass for de som har produksjonen som hobby, tenker jeg...
Forresten - jeg bruker som regel et annet liknende produkt i butikken som basis og velger Lag et nytt produkt basert på dette (eller hva det nå heter) når jeg legger ut nye produkter. Så endrer jeg på tittel og tekst der det er nødvendig og laster opp nye bilder. Regnes det som relansering, da - det blir jo feil? Hvordan har man tenkt å skille på dette?