Hei dere! Har dere noe gode tips på markedsføring for å øke salg? Jeg vil også gjerne vite hva dere synes butikken min, er det noe trenger å forbedre? Takk!
Hei dere! Har dere noe gode tips på markedsføring for å øke salg? Jeg vil også gjerne vite hva dere synes butikken min, er det noe trenger å forbedre? Takk!
Markedsførng kan være blogg, men det tar tid å bygge opp og få lesere og dermed salg. Du må ogås være aktiv på blogging, med den kan være en ting. Skaff deg en facebookside. Få dine venner til å legge siden ut på sin facebookside igjen.
Ellers synes jeg butikken din ser grei ut. Jeg var bare innom og tittet på noen produkter. Men det jeg tenkte umiddelbart var kanskje litt større produktbeskrivelse. Og så ser jeg at på mange av bildene dine har du lagt kjolen med på parketten. Her ville jeg heller hengt kjolen på en henger og hengt den opp på en hvit vegg istede. Likte at du har kjolen på et barn på noen av bildene, men skjønner at det ikke alltid er mulig.
Det var noen utrolig bedårende kjoler! Måtte bare si det, selv om det ikke var så konstruktivt,kanskje... Fin butikk, etter min mening. Men jeg er helt grønn ennå...
Takk for fine tilbakemeldinger! Skal prøve å legge inn litt nøyere beskrivelse av produktene. Vet ikke om noen har prøvd med facebookannonser eller annonser på andre websider?
Jeg er enig i at det ikke tar seg bra ut med bilder av produkter som bare er lagt ned på gulvet. Min erfaring er at det alltid blir best bilder utendørs. Jeg er velsignet med en overbygd veranda... Kjolene er jo kjempefine, men bildene kan gjøres mye mer spennende. Men kjempeflotte kjoler, altså. Jeg har facebookside til min butikk, tror det nokså lurt. Lykke til!
Jeg ville ha satt den vesle fotomodellen i arbeid igjen! Hun var som skapt til å vise frem de små prinsessekjolene. Kanskje du kan finne en bedre bakgrunn enn en ovn og en verandadør for fotograferingen? En lys, ensfarget vegg eller noen fine blomster utendørs (etter hvert...) vil virke mer profesjonelt. Jeg synes også du kunne ha gitt en mer utfyllede beskrivelse av produktene, f. eks. hva slags stoff plagget er laget av og evt annen relevant informasjon. Ellers er det en fin butikk! : )
Helt enig med de over - utrolig flotte kjoler og kjempegod idé!
Facebook er definitivt "et must" i disse dager og jeg vil si meg enig i at blogg også kan være en fin måte å hjelpe til med å bygge opp kjennskapen til deg og din butikk.
Den vesle jenta på bildene dine er jo kjempeflink! Jeg er fullt ut enig i at jeg ville ha brukt henne mer til å vise frem kjolene - kanskje i forskjellige settinger som har med selskap å gjøre, i og med at det er selskapskjoler du selger? Et godt kamera og en fornuftig bakgrunn vil være alfa og omega.
God produktbeskrivelse - størrelsesforhold, materialopplysninger etc. er kjempeviktig når man selger klesplagg tror jeg.
Masse lykke til!
så flotte tilbakemeldinger dere har skrevet! Jeg måtte bestikke fotomodellen med 2 iser for å holde humøret oppe! Men helt enig i at hun er flink. Dere vil se mer av henne senere - jeg får nye produkter i løpet av uke - spennede for meg også! De andre tipsene vil jeg ta med meg videre i arbeid med butikken. Men ting tar tid med full jobb og 2 små ved siden av.
Bare å kjøpe mer is, så har du nok modellen klar for oppdrag fremover! Tror det er viktig å tenke på hva DU ville kikket nermere på selv, når du ser bilder under "sist innlagte" på epla. Hva synes DU er tiltalende, hva gjør DEG nysgjerrig?? En flott kjole på en nydelig jente? Helt klart, vi klikker og ser mer på varen. En sammenkrøllet tights på et gulv? Kanskje ikke..? I iveren etter å få lagt ut bilder av nye varer kan det være lett å være litt for rask med fotoseansen noen ganger... Tenk på deg selv, og hva du ville sett nermere på, og vær flink med beskrivelser, så går det nok rette veien - lykke til!
Jeg savner beskrivelse på stoffkvalitet (bomull/polyester osv) og hvilket land du importerer dem fra? Du bør skrive det med 1 måneds levering under hvert produkt, ellers kan det fort hende at noen kjøper varen og sitter og venter og blir veldig utålmodig etter bare noen dager. Søt seilerkjole :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.