Hei håper noen kan hjelpe meg med ett lite problem, jeg har solgt produkter fra epla butikken min, men det har skjedd privat, kan jeg få de produktene under "produkter solgt" eller må jeg slette dem fra siden, vil ikke det heller.
Hei håper noen kan hjelpe meg med ett lite problem, jeg har solgt produkter fra epla butikken min, men det har skjedd privat, kan jeg få de produktene under "produkter solgt" eller må jeg slette dem fra siden, vil ikke det heller.
Hei! Det er bare produkter som er solgt gjennom Epla som havner under "Produkter solgt". Produkter som selges privat må slettes fra eplabutikken.
De kan ikke stå som solgt på epla når de ikke er solgt på epla. Må nok bare slettes ja, sånn er det :-)
De kan ikke stå som solgt på epla når de ikke er solgt på epla. Må nok bare slettes ja, sånn er det :-)
ok, tusen takk for svar ;)
Jeg har også lurt litt på tilsvarende. Det har skjedd at venner har sett ting i eplabutikken min som de liker, og jeg har da gitt bort produkter i gaver.
Jeg har da slettet produktene (-eller latt dem ligge for å lage et nye like produkter).
Er det et alternativ å da selv kjøpe dem fra sin egen butikk for at bildet av produktet havner under "solgte produkter"? -Og for at epla skal få fortjeneste på tjenesten deres?
Til Malin: Dersom du har solgt eller gitt bort et produkt til en bekjent privat, ser jeg ikke noe poeng i kjøpe sitt eget produkt for at Epla skal få fortjeneste av salget.
De fleste av oss som har butikk her inne selger/gir nok bort mye til familie, venner og bekjente. Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpt produktene fra min egen nettbutikk av den grunn, de er jo tross alt ikke solgt gjennom Epla, og jeg gir ikke pengene mine bort til Epla heller.:-)
Carina...En mulighet er å legge til privat oppgjør, "kjøpe" produktet selv og så fjerne privat oppgjør etterpå (hvis du ikke har privat oppgjør da selfølgelig).
Du sitter da igjen med å betale fortjeneste til Epla, men får vist frem varen din under solgte produkter hvis det er dette du ønsker...
Gjør det du kjenner er riktig for deg! :) God helg!
Hmm... Jeg synes vi er på ville veier dersom selgerne på Epla skal "blåse" opp salget sitt ved å begynne å handle sine egen produkter.
:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.