Bruk gjerne mine bilder også - med link. Blir kjempestolt hver gang det skjer. (Nå har jeg riktignok fjernet alle tingene mine i tre uker fordi jeg straks drar på ferie. Men jeg kommer igjen.)
Bruk gjerne mine bilder også - med link. Blir kjempestolt hver gang det skjer. (Nå har jeg riktignok fjernet alle tingene mine i tre uker fordi jeg straks drar på ferie. Men jeg kommer igjen.)
Egen tråd om dette, kjempebra! Takk for at du tar det opp Siw.
Til nå (jeg har lagt ut to fredagsfavoritter) har jeg ikke spurt om tillatelse, og det var og derfor jeg tok opp spørsmålet enn annen tråd.
Jeg vil mer enn gjerne at dere bruker bildene mine, men krediter meg med link og gjerne fullt navn. Det er god skikk og bruk.
Kunne det vært mulig å registrere produktbildene sine for slik bruk her på epla. Jeg vet det kan være mye jobb og lage et system for det, men med tanke på reklame kunne kanskje epla hjulpet med å putte et par linjer om dette inn i regelverket.
(Enten, "Ja det er lov", trykk på tillatelsesknappen, "Det er kun lov hvis du..." e. l. )
Hei
Dette er jo suuuper reklame:) Bare å bruke ting fra min butikk også:)
Hanne
Du ligger ute på min nå Hanne :o)
Ja det så jeg Marianne:) Tusen takk igjen:) Hanne
Jeg blir stolt og glad når noen legger noe jeg har laga i f.eks. Fredagsfavoritter eller bloggen sin. Men, som alle andre også sier, det må følge med en link og et navn. Har aldri opplevd at det IKKE har gjort det, så jeg er bare blid og fornøyd :)
Det er bare positivt hvis noen vil legge ut bilde med link til butikken min - masse god gratisreklame i det! God helg til alle Eplaselgere:)
Jeg er enig med resten. Det er et kjempekompliment så lenge bilde får følge av en link :)
wops... stygg og/å feil i innlegget mitt...
Jeg setter også stor pris på å bli plukket ut til fredagsfavoritter eller lignende, jeg synes ikke det bør være nødvendig å spørre om tillatelse så lenge det er linket til butikken og man blir kreditert for det.
Vi kan virkelig hjelpe hverandre mye ved å reklamere for hverandre :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.