Tusen takk Torunn :O)
Et annet spørsmål.: Går det an å se andres lister et sted her inne på Epla, eller er synligheten til listene avhengig av at man publiserer de på blogg el andre steder for at de blir synlige?
Tusen takk Torunn :O)
Et annet spørsmål.: Går det an å se andres lister et sted her inne på Epla, eller er synligheten til listene avhengig av at man publiserer de på blogg el andre steder for at de blir synlige?
Supert! Nå har jeg øvd meg og greier å lage lister helt problemfritt. Lette litt etter "sletteknappen". Men nå er alt under kontroll. Takk!
Marianne: ehm.. hihi, dette er ekstremt sløvt, men den har vært klar en stund, bare ikke åpnet for andre enn admins. Vi åpnet nyhetsbrevet nå, så ta en titt!
Heimlaga: Vi kommer til å lage en mulighet til å bla seg gjennom lister ganske så snart.. Også mulighet til enklere FB-deling og slikt. :)
Supert! Har laga meg et par lister (det var fint endelig å finne sletteknappen) - dette blir moro!
Men jeg har et ønske: Kunne vi også få legge til solgte produkter? "De fine tingene jeg aldri rakk å kjøpe...", "Disse er MINE!", "Håper selger lager flere av disse" osv.
Det hadde vært hyggelig å kunne kommentere andres lister også.
En ting til... -Blir de åpne/oofentliggjorte listene automatisk "sendt inn" som forslag til forsider eller må jeg sende en mail med linken til dere?
Torunn: Det høres supert ut! :O) Og som en her sier, det hadde vert fint å kunne kommentere listene og gjerne på produkter også(evt med modereringsfunksjon) :)
Eg lurer på det same som Unni :)
Eg lurer også på korleis sida er synleg for andre når ein hakar av for dette og kva det er meininga ein skal skrive i ruta ingress. Og kor tid vert denne teksten brukt / synleg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.