Supert innlegg som kan hjelpe oss å holde rett fokus fremover!
Supert innlegg som kan hjelpe oss å holde rett fokus fremover!
Takk for alt arbeidet dere gjør og for at jeg får være med her. Veien blir til mens man går... :o))
Flott jobba, damer! Dere gjør det mye lettere for oss å selge det vi lager. -Og lettere å finne spennende, håndlagde ting vi kan kjøpe selv!
Flott innlegg .
Supert! Dette var fint og oppklarende :) jeg er superfornøyd bruker av Epla - både som kjøper og selger og dere har gjort en kjempejobb!
Tusen takk og god helg :) Hilde Iren
Veldig fint skrevet! Dere har gjort (og gjør) en fantastisk flott jobb med epla! Dette er gøy! Og takk for at dere har gitt oss selgere muligheten til å samles på ett stort nettsted!!
Godt innlegg - spennende å være med videre
Tusen takk damer! Jeg er glad for at jeg fant Epla og får være med her. Tenk, jeg har til og med solgt litt, og startet butikk nr. 2, det er kjempeflott! Takk igjen, og ha en kreativ helg alle sammen!
Supert og informativt innlegg som bekrefter at det skal være rom for begge "grupper" her inne. Takk! =)
Alle forum har behov for moderatorer - for det finnes alltid folk som ikke klarer å utøve nok selv-justis på nett. Så kanskje det er behov for mer tydelig moderering av dette forumet, også? ;)
Masse lykke til videre med utviklingen av epla! Det er en fantastisk mulighet for oss som har butikk her! Takk! =)
God helg ønskes dere alle!
Det letteste i verden er å kritisere. Vanskeligere og mer arbeid å forsøke å få til noe. Stå på!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.