Ja det får han sikkert :) Jeg har sendt epost til epla om at de må rydde opp i det.
Ja det får han sikkert :) Jeg har sendt epost til epla om at de må rydde opp i det.
Hei, jeg har fått 2 fakturaer som ikke henger på greip, til og med på en eplabutikk jeg la ned for flere åt siden. Uaktuelt å betale dette ja.
Jeg har også mottatt en faktura og jeg stengte butikken min for flere år siden. Håper dette bare er en tekniskfeil og ikke et forsøk på scamming.
Sjekket Eplas Facebookside og de har kommet med en oppklaring der :) " Epla 57 min · Oslo · Feil med faktura-utsendelse Ved en oppdatering i natt så har det gått ut mange fakturaer til stengte og inaktive Epla butikker. Er du Epla selger og har mottat en slik feilaktig faktura så vennligst se bort fra denne. Det jobbes med å rette feilen og alle berørte vil få beskjed. Du trenger ikke kontakte support. (oppdateres)"
Ikke så behagelig måte å starte dagen på men bra at dette ble oppklart.
Svindel?
Fikk nettopp denne eposten :) ...
Kjære Eplaselgere
Feil med faktura-utsendelse fra Epla!
Ved en oppdatering av Epla-serverne i natt så har det oppstått en feil. Resultatet var at det gikk ut mange fakturaer til stengte og inaktive Epla butikker, samt feil på fakturaene til de åpne butikkene. Er du Epla selger og har mottat en slik feilaktig faktura så vennligst se bort fra denne. Det jobbes med å rette feilen og alle berørte vil få beskjed.
VIKTIG! Du trenger ikke kontakte support, eller ringe vårt sentralbord, alle vil få beskjed på e-post.
Ustabil tjeneste siste ukene
Epla beklager at tjenesten har vært ustabil den siste måneden. I forbindelse med flytting av servere til ny driftsleverandør har det både vært flere feil som har oppstått og flere korte driftsavbrudd. Det jobbes kontinuerlig med å få tjenesten stabil og rette opp i feil som har oppstått.
Mvh Team Epla
Ja! Fikk en på over 17000! Sendte sporenstreks en mail til epla, med krav om forklaring. Håper dere også melder dem!
Jeg ror kanskje jeg har fått nok nå av feil og dårlig drifting. Vurderer å legge ned butikken...
Rekning her og , dei burde komme rask ut med forklaring Har ringt til dei , men ikkje noe svar
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.