Det skal være en knapp hvor det står "Bli medlem av gruppen" til høyre ved toppbildet.
Det skal være en knapp hvor det står "Bli medlem av gruppen" til høyre ved toppbildet.
Nei, jeg har sett den knappen hos andre grupper. Men her vises kun "rapporter denne gruppen"
Knappen dukker opp når jeg bruker Ipad og Safari. Så det er nok er browserproblem med IE11.
Får du fortsatt ikke bedt om medlemskap i gruppen? Vi har fått flere medlemmer de siste dagene. Hvis det fortsatt ikke går så er det mulig å invitere medlemmer via e-post.
Jeg fikk opp knappen da jeg byttet fra Ipad til Pc. Så jeg søkte om medlemskap for 2 uker og 3 dager siden. Jeg har ikke fått innvilget medlemskap....
Jeg har en Facebook med samme navn som butikken min, så det kan ikke være det som er problemet. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, og så blir jeg kanskje innmelldt.
Kan du prøve igjen? Ligger ikke noen forespørsler der inne nå. Det står bare Gry T under bildet ditt, kan hende at det er grunnen. Vi søker på hele navnet som står på facebook og hvis det ikke er likt så dukker det ikke opp i søk. Skal gi beskjed til de andre admins at de skal slippe deg inn hvis de ser forespørselen før meg :)
Fant e-post adressen din så nå har jeg prøvd å invitere deg via e-post. Håper det funker :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.