Etter gode tips her har jeg nå 22 delinger av min siste liste! Jippi :-) Takk for tips
Etter gode tips her har jeg nå 22 delinger av min siste liste! Jippi :-) Takk for tips
Ny liste, og jeg har informert alle! Moror å se hvor mange delinger de som informerer får på listene sine!
Hei på deg!
Sommerfarger i vinterland-liste ;-) på Epla. Den ligger her: http://epla.no/productlists/19881/
Del listene du er med på! Lag lister selv og fortell folk at de er med! Du kan dele med den lille F-knotten under navnet på lista, på twitter, i blogger, eller som bildefil på Instagram. Eller du kan sende linken på sms.
Hei igjen! Det er helt klart at det å informere og oppfordre til deling virker. Jeg endte på 44 delinger på min siste liste! :-)
Flott å få eksempler på hvordan dere deler lister, som for eksempel den linken til Pinterest, Lise.
Vil også gjerne vite hvordan dere deler på Instagram, er litt treg med å komme igang med disse sosiale mediene, og det gjelder nok ikke bare meg...
Instagram kan du gjøre omtrent samme måte.. men må fiske fila firkanta, og ha bildefila liggende på en eller annen fil-lagring der mobilen kan hente opp bildet.. f. eks Dropbox eller min sky... så er det bare å plukke og beskjære. :-) Kjekt å se at flere og flere tenker over at å dele lister er gratis reklame!
Hei folkens, ny her på forum.
Deling høres bra ut så jeg har prøvd nå to ganger på FB og det kommer opp men ingen bilde! Det er ikke veldig tiltrekkende siden det er en stor blank firkant? ...med tekst under? Er dette muligens fordi jeg bruker ipad?
Nå har jeg testet med min "vanlig" data og det blir fortsatt ikke noe bilde, litt kjedelig. Lurer på om Epla kunne gjøre noe med det?
Facebook er i ferd med å endre noe... så bilde viser ikke når vi deler lister med autmatknotter :-(
MEN du kan laste opp bildet og legge under linken som første kommentar. Det er flere nettsteder som sliter med dette nå. Antakelig fordi Facebook planlegger sin egen handlekorg og vil ikke ha konkurranse.
Når jeg bruke delingsknappen på bloggen min så funker det helt fint, men ikke når jeg gjør det samme på epla.
Det er fordi Epla og MyStore, Etsy, DaWanda etc er salgssteder. Det er ikke bloggene våre. Jeg ser de diskuterer det i flere grupper omkring. Veldig irriterende... Men vi får bare laste inn Eplabildet til varene våre som kommentar på Facebook - eller en skjermdump av lista :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.