Jeg lurer rett og slett på hvordan det går med januarsalget i din butikk? Er du fornøyd så langt?
Jeg lurer rett og slett på hvordan det går med januarsalget i din butikk? Er du fornøyd så langt?
teller på fingrene
Har altfor mange fingre.
Har ikke salg i år jeg :)
Her har faktisk salget vært veldig bra synes jeg selv! Det tok seg opp veldig før jul og det er jo ikke i nærheten av det nå men noe er det innimellom likevel :-)
Tusen takk for tilbakemeldinger. Hos meg rusler det og går. Er noe salg, men jeg lyver hvis jeg sier at det har tatt av. Salget varer i noen uker til, så det kan fortsatt være at noen finner veien inn til min butikk og faller for fristelsen.
Har ikke så mye på salg da. Men salget har stupt siste året. Skyldes nok at antall butikker har økt masse. :)
... jeg missforsto kanskje litt? Jeg har ikke SALG... men jeg selger heller til full pris, men mer utenfor Epla, for her er det lt for mange butikker etter hvert... så man blir som en nål i en høystakk... eller rettere sagt som en nål i en eske med nåler.... ja aj ... :)
... og her ønsker jeg en redigeringsknapp igjen!! ;)
Er ganske fornøyd til no eg, men eg har berre hatt butikken i 6mnd så kan ikkje samenligne meg med i fjor på denne tida. Men eg er fornøyd med salga!
Salget er helt klart dårligere enn tidligere år, men det er kommet mange nye butikker og kanskje ikke så mange flere kunder, så da blir det litt mindre salg på hver av butikkene. Men litt tikker jo inn, og det er jo like hyggelig hver gang:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.