Skulle ønske Epla-administrasjonen kunne legge ut hvor mange som har vært inne på epla per måned og hvor mange salg som har blitt gjennomført i de forskjellige kategoriene, også per måned. Det ville vært fint og se variasjonene fra måned til måned.
Skulle ønske Epla-administrasjonen kunne legge ut hvor mange som har vært inne på epla per måned og hvor mange salg som har blitt gjennomført i de forskjellige kategoriene, også per måned. Det ville vært fint og se variasjonene fra måned til måned.
Støtter denne! Ønsker meg også statistikk i hver butikk!
Jeg har sendt inn forslag til epla-adm.
God id'e:) Jeg har ofte lurt på hvor mange som er innom Epla selv.. Gjerne under de forskjellige kategoriene. Jeg har ofte inntrykk av at mange ikke har hørt om Epla, eller vet hva det er.. Folk jeg ville trodd ville visst det. Men mulig det bare er en følelse;)
Det hadde vært supert om Epla kunne fått til dette! I fjor var det noen innlegg på eplabloggen med litt informasjon bl.a om antall sidevisninger og unike besøk pr.måned, men nå tror jeg ikke det har vært noen slike innlegg siden august. Synd at det ikke blir fulgt opp synes jeg.
Kanskje de ikke ønsker noe statistikk, for jeg er i tenke boksen om det virkelig er liv laga her inne og hvis jeg får en dårlig visning av min butikk,da vil jeg evt legge ned. Dette er kanskje noe epla frykter, og de vil jo ikke miste en mange butikker. Det blir jo dårlig med penger i kassa for dem ;)
Dette var jo en av nyhetene som ble lansert i fjor, at det hver måned skulle komme et innlegg med hvor mange unike brukere som var innom og noen andre interessante tall. Men dette kom vel bare 2 måneder, også ble det stille...
Jeg synes også det ville vært topp med teller i hver butikk. I alle fall en teller på Epla totalt, som viste til enhver tid hvor mange som er pålogget. Da fikk man en bedre "feeling" med f.eks hvilke dager det er best besøkt..
Flere uker siden jeg sendte inn forslag vedrørende statistikk. Men har foreløpig ikke fått svar fra epla.
tigger etter SKIKKELIG statistikk Den som er nå tror jeg ikke fungerer i det hele tatt, for tallene stupte så inderlig rett i bunn etter ombyggingen i høst.
Og SÅ upopulær ble vel ikke Epla ... plutselig?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.