Er det noen andre som har fått beskjed om å må sende kopi av førerkort ell for at kontoen skal kunne brukes igjen. Jeg får beskjed om at den er tilgangsbegrenset. Jeg er litt usikker på å gjøre dette da man hører så mye om svindel.....
Er det noen andre som har fått beskjed om å må sende kopi av førerkort ell for at kontoen skal kunne brukes igjen. Jeg får beskjed om at den er tilgangsbegrenset. Jeg er litt usikker på å gjøre dette da man hører så mye om svindel.....
Ja, det stemmer at du må gjøre dette for å få hevet grensen på kontoen din. Det er når en nærmer seg grensen på 18750 kr at en får denne beskjeden. PayPal må overholde europeiske forskrifter mot hvitvasking og "kjenn din kunde". Jeg skjønner godt du er skeptisk for det er så mye svindel ute å går, men dette er altså riktig.
Du kan ringe PayPals kundeservice i Norge Tlf. 80 01 83 80. De forklarer deg hvordan du skal gjøre det. Tror de tar imot telefoner fra kl 09.00 Trivelige folk der som kan hjelpe deg og som forklarer på en ordentlig måte. Jeg fikk i alle fall kjempegod hjelp der da jeg måtte ordne dette. Vanligvis kan det ta ca en måned å få dette på plass, men hos meg fikset de det samme dag!
Ja, dette fikser de kjappt! Du bare scanner ditt førerkort og en telefonregning f.eks og sender det til dem elektronisk via løsningssenteret i PayPal. Veldig enkelt og greit. Har du ikke tilgang på scanner kan du sikkert fakse dette eller sende pr post:)
Jeg tok bilder av dokumentene med et vanlig fotoapparat og sendte til dem som bildefiler. Fungerte også bra :)
PUUUUHHHH Da kan jeg puste lettet ut. Skal hive meg rundt å få det gjort snarest. Har problemer med å scanneren men da kan jeg ta bilde av dem. TUSEN TUSEN TAKK for hjelpen, dere er bare helt fantastiske, vet ikke hva jeg skulle ha gjort vist jeg ikke hadde hatt forumet med alle de fantastiske folkene som er her. Ha en flott helg alle sammen, det blir jeg og ha nå ;-)
Ta mobilbilder og last dem opp :-) Husk bakseiden av førerkortet..... :-)
Hmm.. her også har kontoen blitt begrenset, fått samme beskjed. Jeg scannet inn og sendte over men har ikke hørt noe mer, nå har det stått sånn i flere uker. Jeg har også prøvd å sende dem mailer og spurt hvordan det ligger an, men får ikke svar. Så det er altså telefon som er greia? Takk for nummeret, da skal jeg ringe dem=)
Jeg ringte da jeg ikke hørte noe og fikk beskjed om at de tok de sakene som var i faresonen først. Det at du ikke har hørt noe betyr antageligvis at alt er i orden - det tar bare litt tid før de får ordnet opp og gitt deg tilbakemelding.
Tok veldig lang tid før jeg fikk tilbakemelding, og da fikk jeg beskjed om at det jeg sendte var utdatert... Hm. Førerkortet mitt er da vitterligen ikke utgått på dato?!? Hva i alle dager skal jeg sende da, liksom???
Fikk også beskjed om at kopien jeg sendte var for gammel, til tross for at den var under ett år. Det som er dårlig med Paypal, er at de er dårlig til å begrunne hvorfor ting skjer eller ikke skjer. Til slutt kontaktet jeg dem og spurte hvorfor de ikke hadde godkjent kopien. Og de er raske med tilbakemeldinger.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.