Jeg fant ut av det etter endel knoting! ;) :) Har ikke visst om denne funksjonen tidligere, den er jo kjempefin! :)
Jeg fant ut av det etter endel knoting! ;) :) Har ikke visst om denne funksjonen tidligere, den er jo kjempefin! :)
Victoria S: Jeg skjønner det heller ikke...
En liste må ha minst 16 produkter for å vises og 20 for å komme i betraktning som forsideliste. Begynn med å legge de produktene du vil ha med i din ønskeliste. Gå inn på dine lister (kommer f.eks. opp om du klikker deg inn på produkter i butikken din) ligger på venstre marg. klikk på lag ny liste og gi den et navn. hak bort offentlig og velg f.eks. håndlaga. Gi listen et navn. Gå inn i ønskelista di og velg et produkt som du kopierer - gå inn i lista du nettopp har opprettet og trykk paste. Fortsett til du har det antall produkter du vil ha. Hak av for offentlig når du er ferdig. Du kan flytte bildenes plass mens du lager den om du ønsker det. Lykke til
Tusen takk. Kan jeg bruke både mine egne produkter og produkter fra ønskelisten i denne listen (beklager, men jeg må av og til ha ting inn med teskje...)
Du kan ha med et produkt fra din butikk og et fra hver av de andre butikkene om du ønsker å havne på forsida (hovedlisten) en dag. Ellers så kan du gjøre som du vil.
Finnes det noe som jeg kan gjøre slik at flere ser varene/butikken min...?
Du kan betale for profilering slik at den blir liggende på fremmsiden :)
Hvordan går jeg fram for å profilere butikken min og hva koster det?
Du kan lese om profilering av butikk her https://epla.no/profilerte-butikker/
Å no sjønte eg korfor eg har fått så mange meldingar om at eg er med på lister, først idag fikk eg melding om at det var ein kampanje, smart.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.