Samd med Vivian og Gunn her, eg syns 300 i mnd er ein heilt grei pris for å ha ein sikker nettbutikk som eg ikkje treng å drifte sjølv. Så vert det opp til meg å kalkulere dette inn i prisen på dei enkelte produkta.
Samd med Vivian og Gunn her, eg syns 300 i mnd er ein heilt grei pris for å ha ein sikker nettbutikk som eg ikkje treng å drifte sjølv. Så vert det opp til meg å kalkulere dette inn i prisen på dei enkelte produkta.
Jeg synes de nye prisene er helt greie jeg :) Er ingen storselger , men vet at det hadde blitt utrolig dyrt for meg å ha egen side med nettbutikk eller annonsere selv.
Håper bare alle hikkene som har vert på Epla retter seg opp slik at vi får det vi betaler for ;)Er redd en del kunder har rømmt etter Epla ble ny.
Jeg synes Epla desverre har blitt veldig dyrt, det er bare en hobby som man gjør for gøy, ikke for å tjene de store kronene. Jeg kommer nok til å legge ned min butikk etter hvert. Salget daler, det kommer flere useriøse selger og Epla skal ha så mye av det som kommer inn....
Jeg synes prisen er grei men opplever veldig nedgang i antall visninger og salg etter at Epla ble ny. Vet jo ikke om det har noe med det å gjøre men det er påfallene stor forskjell.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.