Noen som selger så mye at de greier å leve av det? Ser det er mange som selger over 1000 og 2000 produkter.
Noen som selger så mye at de greier å leve av det? Ser det er mange som selger over 1000 og 2000 produkter.
De fleste av dem som har solgt så mye har vært her på Epla siden starten 3,5 år. Jeg har vært her i 3 år, og jeg kunne aldri klart meg på det jeg tjener.
Dette er heller ikke min hovedinntekts kilde.
Absolutt ikke
Nei, har enda ikke hørt om noen som lever av å selge på Epla.
Mulig der er noen som lever av det de selger, men da selger de nok ikkje bare via Epla, men via fysiske butikker eller eget atelier/studio osv. Personlig tjener jeg kanskje et par hundrelapper i måneden maks..
NIX
Mulig noen lever av det de lager men de selger nok også andre steder. Når det gjelder mengden salg så er det jo også ofte snakk om lave priser og kanskje ikke så mye igjen i kassa.
Skulle jeg ha overlevd kun på inntektene fra butikken måtte jeg ha solgt 3 av mine damejakker hver eneste dag, med den prisen de har nå. Og det er ikke mulig å få til.
Er det noen som ikke får beskjed av Epla når noen har handlet de siste dagene her? Jeg vil kjøpe ting men får jo ikke svar fra selger. Har valft privatoppgjør. Har sendt e-poster for å ettlyse konto nr. Den ene butikken hadde lagt inn varene i 2011. Noe datteren har så lyst på. Den vet jeg jo ikke om ekisterer lengre. Den andre har de lagt det jeg har kjøpt inn i slutten av juli. Den har over 100 varer i butikken. Så den hadde jeg tro på. Står ikke et ord om feriestenging. Men hvis alle dere får beskjed at noen har kjøpt noe i butikken deres så er dét ikke det som er grunnen. En fikk jeg beskjed fra at han var på ferie så han måtte ta det når han kom hjem. Da vet jeg det så dét fungerer flott. Den ene tingen så jeg på alle som solgte den samme varen ikke lik men samme stoff.det var kun den jeg kikte av alle saammen. Ha en fin kveld. Får høre med epla hvis jeg ikke hører noe fra dem til fredag. Datteren har spurt flere ganger om jeg har fått betalt og om varen er på vei. Men det er den så langt i fra.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.