Hei. Jeg tror det er Celine Engelstad som står bak denne designen. Hun har egen nettside hvor du sikkert kan bestille. Mener jeg har sett noe lignende i Sophia Rose sin Eplabutikk.
Hei. Jeg tror det er Celine Engelstad som står bak denne designen. Hun har egen nettside hvor du sikkert kan bestille. Mener jeg har sett noe lignende i Sophia Rose sin Eplabutikk.
Det stemmer at det er Celine Engelstad. Sophia Rose sitt Norgeskart-smykke er nesten en kopi av Engelstad sitt smykke. Hvorfor ikke kjøpe originalen?
Ja jeg vet det er hun som har dem. Jeg har sett noen som er mye finere når noen hadde dem på tv. Så en annen gullsmed uten kjede. Veldig billig kjede og altfor tynt. har hatt slike og de ryker så fort. De kunne man få 4 stk for det Celine tar og flere andre tar. Kan søke på hun dere har skrevet navnet på her på epla. Jeg har sett det for lenge siden her hos en selger er kanskje hun her. Men har et smykke som ser ut som ørn på og noen andre som jeg har veldig lyst på. Vil ikke kjøpe orginalen av smykke. Er så tynt og ser så dårlig kvalitet ut. Hadde jeg villet det så hadde jeg kjøpt hos gullsmed for lenge siden for det er mange år siden jeg så det første gang. Folk på epla som lager alle slags smykker både uekte og ekte. Noen er jo gullsmeder. Skal sjekke hun dere skrev om og hvis det ikke er noe for meg så skal jeg lete videre på nettet så finner jeg nok noe jeg liker der. Vil helst ha i ekte gull. Kan godt være med noe ekte sten i.
Så på det smykket hun her inne har laget. Ser ut som det er direkte kopi av de som designeren sjøl lager. Trodde ikke det var lov jeg men det er vel sikkert det. Er ikke ekte sølv kjede på det hun selger ihvertfall. Fant et med hjem byen min på. Jeg er jo ikke fra Oslo som hun her på epla har laget så det blir helt feil å kjøpe og bruke det. Skal se om jeg finner det andre jeg tenkte på. Ikke hoppe til med engang. Vil ikke ha gull forgylt som designeren har laget med hjem byen min. For når jeg har brukt slike så blir de helt svarte etter en stund og er bare å kaste i bosset. Fikk et når jeg ikke var så gammel. Har kjøpt ekte hver eneste gang etter det smykke der.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.