Hvordan i all verden får jeg publisert produktene mine? Har lagt inn flere produkter i dag, men ser ikke noe sted å krysse av/klikke på for å få dem publisert...? Toril Nøstet
Hvordan i all verden får jeg publisert produktene mine? Har lagt inn flere produkter i dag, men ser ikke noe sted å krysse av/klikke på for å få dem publisert...? Toril Nøstet
siden der du legger inn info om produktet / pris / antall mm, nederst der krysser du av for "publisert"
Hei MONOme. Supert! Det var jo enkelt som bare det... Takk for hjelpen! Hilsen Toril Nøstet
Hei.
Kan jeg på noen måte flytte om på rekkefølgen på mine produkter?
Mvh Gro Thomassen
Hei Gro! Under Produkter ligger knappen "legg til nytt produkt" Like under denne knappen finner du løsningen :o)
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Stemmer i og sukker sammen med deg... DET hadde vært VELDIG OK :o)
Takk Laila, for riktig knapp!!! Da fikk jeg sortert som jeg ville ;o))
Og er enig i hjertesukkene over her.
Når du har skrevet produktbeskrivelse, fraktkostnad osv må du krysse av "publisert" og så må du lagre! Kanskje det er der du har bommet?
Hei! nå har eg lest hva eg kan gjera for å få publisert produktene.Men nei..eg har snart siden for meg sjøl her...eg har gjort grundig og trykt på ,publisert og lagre.Kansje eg skulle slette alt å begynne på nytt igjen..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.