Alle somhar lyst, kan rapportere henne her:
https://www.facebook.com/help/contact/?id=208282075858952
Alle somhar lyst, kan rapportere henne her:
https://www.facebook.com/help/contact/?id=208282075858952
Hm, med "henne" mener jeg selvfølgelig admin for "Strikke klubb for alle", Britt Unni Rørvik. Om hun kan rapporteres til språkrådet også, hadde jeg blitt glad.... (Beklager, dårlig spøk.) :-D
Håper hun svarer for seg, meg har hun altså stengt ute fra den gruppa pga at jeg stilte endel spørsmål rundt disse.
Jeg vet også at hun hentet div. mønster på nett som hun videresolgte.
Det er godt du er oppmerksom, og at sånt som det her oppdages! Maken til frekkhet..
Det er mulig å rapportere gruppe til FB om man trykker til høyre på gruppeforsida. Bare å referere til egne bilder.
Høres ganske sleip ut denne damen, har ikke fått noe svar på meldingen min. Mne om hun er så frekk at hun videreselger andre sine mønster så er hun vel fullt klar over hva hun driver på med. Fysj!
Herrejemini for et skriftsspråk! Ser de har lagt ut knekkebrødoppskifta til Silje (mmonster her på epla) uten noe som helt kreditering/link også.
Jeg har kjøpt ugle votter av Lene. Er kjempe glad i dem men de er altfor store. Må kjøpe til barn før vinteren kommer. Så ser jeg dem på den strikke siden. Er ikke lov en plass. De må da kunne legge ut det de sjøl strikker og lager ikke bruke andre sine ideer. At hun ikke svarer sier jo litt om hun da. Folk spør jo etter opperskriftene på den siden hele veien. Hun kan vel ikke fortelle den siden hun på den strikke siden legger ut uten lov. Det blir helt feil. Ser hun legger ut på oppskrifter hun finner på nettet og styrer på. Legger jo bare ut helt til noen klarer å stoppe henne. Er ikke sånn det skal være. Håper noen klarer å stoppe henne.
Sier som Lene .Fant bilde av vottene mine.Og ingen har spurt meg om å få låne bildet mitt. Det er nå 3 gruppen jeg finner bilder av ting jeg har strikket på FB uten link tilbake til meg. Og har funnet ut at den beste måten å gjøre det på er å melde meg inn i gruppen og skrive et innlegg om det på siden ,så alle kan se hva som gjøres i den gruppen + en privat melding til adm .Blir som regel kastet fort ut av gruppen igjen,men de må forklare seg for de som fortsatt er medlem i gruppen. Og jeg sier tusen takk for tipset om at mitt bilde var på denne siden :)
Jeg prøvde faktisk å melde meg inn i gruppa for å skrive der, men hun har tydeligvis lest de private meldingene jeg sendte til henne for jeg har blitt avvist... Å bildene ligger der enda. Snakk om sleiping.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.