Det er rett irriterende at produktet er umulig å fjerne fra ønskelisten når det ikke lengre kan kjøpes, når det er solgt!
Hvordan fjerner jeg det?
Det er rett irriterende at produktet er umulig å fjerne fra ønskelisten når det ikke lengre kan kjøpes, når det er solgt!
Hvordan fjerner jeg det?
Solgte ting har automatisk forsvunnet fra min ønskeliste, nå er det bare ett produkt igjen der... Husker ikke hva jeg ønsket meg eller hos hvilken butikk, så jeg syns det er synd at de forsvant jeg da. Kan jo hende selgeren har flere på lager. Går det ikke an å trykke "fjern fra liste" da?
Nei, det går ikke an å trykke "fjern fra liste", og produktet er verken originalt eller spesielt, så det hadde vært greit å få det vekk fra listen siden jeg rett og slett ikke ønsker meg det. Og ja, også står det oppført som solgt og da...
Det funker hos meg, så da ville jeg forsøkt å logge meg ut og inn og prøve på nytt. Funker det ikke da heller vet jeg ikke hva du kan gjøre. =)
Jeg har forsøkt flere dager på rad Mona, varen har vært der som "solgt" i snart to uker nå. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har forsøkt å fjerne den. Den ligger heller ikke på selgers side.
jeg måtte fjerne flere varer fra ønskelista for å fjerne et annet som var solgt.
Hmm... en bug med andre ord? Så, jheg må fjerne og lete opp og styre... æsj da!
Det er noe med de listene, det står at jeg har 14 ting i ønskelista mi, men når jeg går inn har jeg bare 10 bilder. Men jeg har fått tekst under bildet at produktet er solgt og om jeg ønsker å fjerne det fra listen...
Stemmer det, tallene stemmer ikke overens med hverandre slik du sier missM. Argghhh... Kan ikke noen bare fikse dette?
At tallet bak "Din ønskeliste" er høyere enn det antall produkter vi har der, kommer av at Epla for ei stund sia gjorde det slik at solgte (og sletta) produkter automatisk forsvant fra ønskelistene. Dette ble det ganske heftige protester av, bl.a. fra undertegnede. Så lenge vi selv kan fjerne tingene fra ønskelista, synes jeg det er veldig fint at det som er solgt ligger der hvis vi vil det - det kan jo hende selger kan lage en ca. maken hvis jeg tar kontakt. Hvis produktet bare forsvinner, klarer i hvert fall ikke jeg alltid å huske hva som lå der.
Siden Epla gjorde det slik at solgte produkter automatisk ble borte, og så omgjorde det igjen, har tallet aldri stemt. Nå ligger solgte produkter der fremdeles, men det som en selger sletter, forsvinner med en gang (i motsetning til før).
Jeg kan enkelt fjerne ting i ønskelista, sjekka det nettopp.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.