Wenche! Den der var hemmelig, den tester vi alle neste gang om de ikke lager en knott til oss!
Wenche! Den der var hemmelig, den tester vi alle neste gang om de ikke lager en knott til oss!
Da har jeg betalt via Paypal, tusen takk for info. Wenche :) Worked like a charm!
Så bra,jeg kunne hjelpe litt. Det tar en lang stund etter du har betalt via Paypal før det vises på Prisplan og fakturaoversikten i butikken din. Men jeg slipper å ergre meg over at jeg aldri får betalt,så jeg syntes det er mye bedre å betale med PayPal.
Ja, please!
OK - så det finnes en paypalkonto for Epla, men de har ikke fortalt om den enda??? Why????
Jeg har også betalt på denne etter å ha lest denne tråden. Takk!
Hvor lang tid tar det gjennomsnittlig før Paypal betalingen blir registrert for dere andre?
Det varierer en del for epla damene må legge det inn manuelt.Tror det går ca litt over 1 uke,men har også vært med på at det tar mye lenger tid opp til 3 uker.Alt etter som å travelt Epladamene har det.Har betalt via Paypal lenge nå og det blir alltid registrert til syvende og sist.For de er klar over at du har betalt,de har bare ikke fått ført det opp i oversikten i din butikken.
Jeg vil gjerne ha paypalalternativet og helst BARE det. Men tar det over en uke så kan jeg ikke stå for det ovenfor kundene. L.M.
Det tar over en uke om du betaler fakturaen du får fra Epla med Paypal. Betaler kundene dine med Paypal når de handler i din butikk,får du beskjed med en gang .Det er ikke noe problem.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.