scannex.dk betalte 140 kr inkl porto for 100 stk, og synes de var pnere enn minanamnband sine
scannex.dk betalte 140 kr inkl porto for 100 stk, og synes de var pnere enn minanamnband sine
Det kommer helt ann på produktet om det passer med merkelapp eller ikke. Ingrid sine produkter synes jeg det passer på og de er "diskret" plassert. At en lue har en lapp i kanten synes jeg kan være med på å gjøre den kulere, er jo for de merkebeviste ;) En duk eller øredobber ville det kanskje ikke passet på.
Å plassere (til dels store) merkelapper midt foran på f.eks. en penge- eller sminkepung, kan ødelegge produktet helt etter min oppfatning. Merkelappen tar fokus vekk fra både mønster og helhet - spesielt om pusekatten i front har mista halve hodet fordi en slik lapp dekker store deler av ansiktet dens… Jeg har latt være å handle i flere butikker jeg ellers synes har fine ting, nettopp pga. skjemmende merkelapper.
Å sy en merkelapp/logoen sin på innsida av en pung, synes jeg derimot er både supert og helt på sin plass :)
Takk Liv-Helén :) Godt jeg ikke var HELT alene om dette synspungtet.
100% enig med Liv-Helén!
scannex.dk hvis du kjenner noen i Danmark som kan videresende til deg. Mye billigere enn minanamnband.se, og pene er de også.
Angående øredobber, så merker vi jo de også. Vi stempler jo smykkene med merket vårt, men som du sier så skal dette plasseres på et sted hvor det ikke ødelegger uttrykket til produktet. Man klasker ikke stempelet midt oppi fronten av designet. På samme måte gjør lapper på tekstiler seg best et litt mer diskrét sted.
Får man kjøpt slike lapper i Norge?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.