Jeg sier ikke at det er en selvfølge -men jeg trodde de fleste gjorde det. Det er ikke helt det samme. Jeg må også si som Ingrid at når jeg bestiller noe ønsker jeg å få det så snart som mulig og jeg tror mine kunder også ønsker det.
Jeg sier ikke at det er en selvfølge -men jeg trodde de fleste gjorde det. Det er ikke helt det samme. Jeg må også si som Ingrid at når jeg bestiller noe ønsker jeg å få det så snart som mulig og jeg tror mine kunder også ønsker det.
Som sagt, gikk B-post like fort som A-post i fjor og årene før, derfor jeg spurte om det var flere som merket til den tregheten.:-)
Og en annen ting, er at hver gang noen lager ett innlegg her, så sporer det helt av til ett annet tema. Synes ikke det er helt greit!
Det er jo allerede nok ventetid med netthandel vs. vanlig butikkhandel, så litt kjedelig når det sendes som B-post syns jeg. Hva sparer man, 10 kr?
Rundt jul men også etter jul er mange av kjolene mine vært på avveie. Heldigvis har de fleste dukket opp etter 1,5-2 uker, men det er en skikkelig uggen følelse å vite at kunden er bekymret, mens et håndlaget uerstattelig produkt er vekk. Pakkene er flate myke plastkonvolutter (under 2 cm) og burde dukke opp i postkassa neste dag eller iallefall etter 3 dager. Jeg hater sånne bekymringer. Har på følelsen at det har blitt verre i årenes løp ja, og det er ekstra dumt når man vet Posten går med megaoverskudd, har skudd opp prisene masse og samtidig byttet ut de erfarne postansatte med nye butikkansatte som (ikke alltid men ofte) ikke har alt på stell...
Jeg ventet i 3 måneder på to pakker som den ene var sendt med a post og den andre b post. Var flere dager mellom kjøpene. A posten ble sendt først. Både jerg og selger hadde gitt helt opp. Plutselig så dukket begge to opp samme dag fikk jeg hente melding. Stemplet samme uke som de var sendt. Taipe over frimerker. De kan ikke ha blitt sendt før den tiden. Ellers så hadde ikke kommet samtidig og så lang tid. Ser b post kan ta langt over 1 uke og a post kan og være veldig rask og veldig treg. Vil heller betale mer og få det raskest mulig. Jeg ber om å få a post om selger har valgt b post og betaler gladelig mellomlegget. Mangler flerer pakker som aldri noen gang har kommet frem. Flere fra epla. Sjøl om det sto hvem som hadde sendt pakken så kom den heller ikke tilbake til selger.
Vanligvis sender jeg pakkene via Servicepakke (med sporing) med mindre noe annen er avtalt. Jeg har ikke merket at B-post har blitt treggere.Jeg bruker den ikke så ofte, men til nå har jeg ikke hørt noe fra mine kunder.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.